۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۵۹۹۳۷۸
رییس دفتر مقام معظم رهبری:

نماز جمعه یکی از آثار و برکات انقلاب اسلامی است

نماز جمعه یکی از آثار و برکات انقلاب اسلامی است
رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: نماز جمعه یکی از آثار و برکات انقلاب اسلامی است و باید در خطبه‌های نماز جمعه به احیای ارزش‌های فراموش شده پرداخته شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی ظهر با حضور در جمع نمازگزاران‌جمعه زاهدان اظهار داشت: اولین ماموریت بنده با حضور در این استان ابلاغ سلام گرم‌ مقام معظم رهبری به‌مردم‌خونگرم، فهیم، بصیر و ولایت مدار سیستان وبلوچستان است.

رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: نماز جمعه یکی از آثار و برکات انقلاب اسلامی است و ‌باید در خطبه‌های نماز جمعه به احیای ارزش‌های فراموش شده پرداخته شود.

وی با بیان اینکه نماز جمعه جایگاه والایی دارد خاطرنشان کرد: از تریبون نماز جمعه باید صحبت‌هایی پیرامون مبانی اسلامی و اعتقادی، تذکر مسائل سیاسی و اجتماعی و فرهنگی روز برای اطلاع مردم اعلام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی عنوان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی محامی نماینده جدید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان چهره ای شناخته شده، پر سابقه، مبارزه و فاضل است که مسئولیت‌های زیادی در دوران زندگی خود در ایران و خارج از کشور داشته اشت.

رییس دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: مردم ایران علیرغم وجود برف و باران در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران با حضور پرشور خود راهپیمایی 22 بهمن را به بهترین شکل رقم زدند و حمایت خود را از نظام و ولایت فقیه اعلام‌کردند.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات