۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۵۹۹۳۸۳
با حضور علما؛

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله گلپایگانی در مسجد اعظم قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله گلپایگانی در مسجد اعظم قم برگزار شد
مراسم بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال مرحوم حضرت آیت الله سیدمحمدرضا گلپایگانی با حضور شخصیت های برجسته حوزوی در مسجد اعظم قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال مرحوم حضرت آیت الله سیدمحمدرضا گلپایگانی با حضور شخصیت های برجسته حوزوی در مسجد اعظم قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم بزرگداشت حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی و نمایندگان بیوت و دفاتر مراجع تقلید حضور داشتند.

همچنین آیات ابراهیم امینی، عباس کعبی، سید هاشم حسینی بوشهری، محمدعلی گرامی، محسن فقیهی، مرتضی مقتدایی، کریمی جهرمی، حجج اسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور، محسن قمی معاون بین الملل دفتر رهبر معظم انقلاب، ملکا و اقشار مردم و روحانیت از دیگر حاضران بودند.

شرکت کنندگان در این مراسم بزرگداشت با قرائت قرآن کریم و ذکر فاتحه یاد و خاطره مرحوم آیت الله گلپایگانی را گرامی داشتند و برای این مرجع فقید علو درجات و غفران الهی را از از درگاه الهی طلب کردند.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین نظری منفرد سخنرانی کرد و با تأکید بر استفاده درست انسان از نعمت عمر، بر لزوم برنامه ریزی برای بهره مندی حداکثری از این نعمت الهی و توشه برداری برای آخرت تأکید کرد.

این استاد سطح عالی حوزه علمیه قم همچنین با اشاره به ابعاد زندگانی مرحوم حضرت آیت الله گلپایگانی، به طلاب جوان توصیه کرد که زندگانی برزگان دینی را مطالعه کرده و از آن الگو بگیرند تا در مسیر زندگی خود موفق باشند.

محمد قمین
ارسال نظرات