۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۵۹۹۴۸۹
با حضور پرشور حوزویان و شخصیت های حوزوی؛

اجتماع عظیم حوزویان در لبیک به بیانیه گام دوم انقلاب در فیضیه برگزار شد

اجتماع عظیم حوزویان در لبیک به بیانیه گام دوم انقلاب در فیضیه برگزار شد
اجتماع عظیم علما، اساتید و طلاب در لبیک به بیانیه گام دوم انقلاب با عنوان "جهاد بزرگ برای ساختن ایران بزرگ" با حضور شخصیت های برجسته حوزوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اجتماع عظیم علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه قم در لبیک به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با عنوان "جهاد بزرگ برای ساختن ایران بزرگ" پیش از ظهر امروز در مدرسه فیضیه برگزار شد

بر اساس این گزارش، آیات مقتدایی، فقیهی، طبسی، اعرافی، خاتمی، مدرسی یزدی، حسینی بوشهری، مصباح یزدی، سعیدی، غروی و حجج اسلام والمسلمین آشتیانی، رفعتی، ربانی، رستم نژاد و بهجت پور در این گردهمایی بزرگ حضور داشتند.

طلاب و فضلای حوزه علمیه خود با حضور پرشور خود با لبیک به بیانیه گام دوم انقلاب، برای اجرای توصیه های رهبری در این بیانیه اعلام آمادگی کردند.

در این اجتماع عظیم حوزوی آیت الله سیداحمد خاتمی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سخنرانی کرد.

گفتنی است، امروز حوزویان دروس ساعت 10 تا 12 خود را تعطیل کرده و برای لبیک به بیانیه «گام دوم انقلاب» که چندی پیش از سوی رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان و نخبگان منتشر شده است، در فیضیه گرد هم آمدند.

قابل ذکر است، این مراسم از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی حوزه های علمیه و شورای هماهنگی نهادهای عالی حوزه در مدرسه مبارکه فیضیه قم برگزار شد./841/پ202/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات