۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۵۹۹۵۱۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مردم از دولت‌ها انتظار پیاده کردن قانون اساسی دارند نه سیاسی بازی

مردم از دولت‌ها انتظار پیاده کردن قانون اساسی دارند نه سیاسی بازی
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مردم از دولت‌ها انتظار پیاده کردن قانون اساسی دارند نه انتظار حزب بازی و سیاسی بازی.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند شب گذشته در دومین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشکده کشاورزی دانشگاه بیرجند اظهار داشت: همیشه دانی باید فدای عالی شود و باید انسان وارد حریم انسانیت شود.

وی گفت: تمام دین اسلام قانون است مگر اینکه برخی از افراد دین را بد معرفی کنند و ابزاری از تحریف برای استعمارگران شود که دیگر آن دین نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دین، ناموس خدا است و در زمینه‌های مختلف برای انسان برنامه دارد، افزود: شهادت عظمت بالایی در دین اسلام دارد و با نخستین قطره خونی که از شهید می‌ریزد تمام گناهان آن نیز پاک می‌شود اما همچنان شهادت یک هدف نیست.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در زمانی که زمین به دو نیم کره شرقی و غربی تقسیم شده بود به پیروزی رسید و با کمترین امکانات بر دشمنان غلبه کرد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک هدیه الهی بوده که خداوند متعال به ملت ایران عنایت کرده و این انقلاب متعلق به ملت ایران نیست بلکه متعلق به تمام جوامع بشری است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و آمریکا و در مجموع دنیای کفر نمی‌خواهد هیچ کشوری استقلال داشته باشد و به جامعه‌ای آزادی نمی‌دهد و اگر کشوری اسم از آزادی ببرد با آن برخورد می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم به بیش از 52 کشور جهانی تجاوز و تعدی کرده و در امورات سایر کشورها دخالت کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان تنها به دنبال نوکر هستند و نمی‌خواهند موفقیت نظامی را ببینند، افزود: ایران اسلامی تنها کشوری است که مستقل بوده و بیش از 40 سال روی پای خود ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مردم با هوشیاری و بصیرت در راهپیمایی 22 بهمن حضور گسترده‌ای داشتند و مشکلات موجود در کشور را به نظام اسلامی ربط ندادند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی، تحقق دولت اسلامی را نخستین قدم در گام دوم انقلاب دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی محقق شده و مردم از دولت‌ها انتظار پیاده کردن قانون اساسی دارند نه انتظار حزب بازی و سیاسی بازی!

وی با بیان اینکه دولت افزون بر برآورده کردن نیازهای جامعه باید مردم را به رشد ایمانی، اخلاقی و اسلامی برساند، عنوان کرد: دومین قدم در گام دوم انقلاب نیز جامعه اسلامی است و هدف اصلی نیز پیاده کردن اسلام است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات