۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۵۹۹۵۴۴

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی طلاب جامعه‌الزهرا گشایش یافت

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی طلاب جامعه‌الزهرا گشایش یافت
نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی طلاب جامعه‌الزهرا(س) با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مدنی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به همت اداره کل امور طلاب و خانواده ها در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام راه اندازی شد.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مدنی مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، حجت‌الاسلام‌ شهیدی معاون آموزشی تربیتی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رحمتی مدیر کل صیانت، حجت‌الاسلام‌ اندیشه مدیر کل روابط عمومی و بین الملل، خانم عرب خزائلی مدیر کل امور طلاب و خانواده، خانم ازناوی مدیر مهدکودک شکوفه های بهار و برخی مسئولان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام حضور داشتند.

این نمایشگاه برای دومین سال پیاپی با حضور پرشور طلاب کارآفرین جامعه‌الزهرا علیهاالسلام راه اندازی شده است.

در این نماشگاه، ۶۱ غرفه راه اندازی شده است و صد طلبه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام محصولات صنایع دستی، غذایی، پوشاک، گل و گیاه و غیره را برای فروش عرضه می‌کنند.

این نمایشگاه تا روز دوشنبه ۲۰ اسفند از ساعت ۸ تا ۱۴ پذیرای بازدیدکنندگان است.

حضور صد بانوی طلبه در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی جامعه‌الزهرا
خانم ملیحه عرب خزائلی در حاشیه برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی که با حضور مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام گشایش یافت، عنوان کرد: سال گذشته نمایشگاه «اشتغال و کارآفرینی» برای اولین بار در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برپا شد و بیش از ۹۰ طلبه، محصولات خود را برای فروش عرضه کردند.

مدیر کل امور طلاب و خانواده ها اظهار داشت: امسال دومین نمایشگاه با عنوان «اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی» در محل دائمی نمایشگاه‌های جامعه‌الزهرا علیهاالسلام واقع در جنب مدیریت مجتمع آموزشی تربیتی هدی آغاز به کار کرده است و تا روز دوشنبه ۲۰ اسفند برپاست.

عرب خزائلی تصریح کرد: این نمایشگاه در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی درباره اقتصاد مقاومتی و اشتغال خانگی بانوان طلبه و خانواده‌های آنان در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه، صد بانوی طلبه در ۶۱ غرفه، محصولات تولیدی خود را عرضه می‌کنند، گفت: در این نمایشگاه، ۲۴ غرفه به صنایع دستی، ۱۷ غرفه به محصولات غذایی و خشکبار، ۱۳ غرفه عفاف و حجاب و ۴ غرفه به گل و گیاه اختصاص یافته است.

مدیر کل امور طلاب و خانواده ادامه داد: غرفه مهدکودک شکوفه های بهار از دیگر غرفه های این نمایشگاه است که نمونه کارهای کارآفرینان کوچک در این غرفه ارائه شده است.

عرب خزائلی اضافه کرد: در این نمایشگاه دو غرفه فرهنگی اداره خانواده راه اندازه شده است که فایل ۴۰ فیلم مردمی جشنواره عمار به بازدیدکنندگان و متقاضیان تقدیم می‌شود تا در خانه و یا مکان های عمومی اکران کنند و در پایان از اکران کننده های برتر تجلیل می‌شود.

وی بیان داشت: غرفه کتاب فیلم از جمله غرفه های فرهنگی این اداره است که در این غرفه نیز دو کتاب در زمینه عفاف و حجاب و مدافعان حرم به همراه فیلم های ساخته شده از این کتاب ها ارائه می‌شود.

مدیر کل امور طلاب و خانواده گفت: یکی دیگر از فعالیت های غرفه های فرهنگی این نمایشگاه، اشتراک نشریه پوپک و سنجاقک است که بازدیدکنندگان می توانند اشتراک این نشریه ها را با تخفیف ویژه برای عیدی کودکان تهیه کنند.

عرب خزائلی افزود: در بخشی از نمایشگاه، چهار میز آموزشی با موضوعات تریکوبافی، محصولات چرم، طراحی روی سفال و رزین کاری فعالیت دارند.

وی یادآور شد: بانوان طلبه در مدت برپایی نمایشگاه هر روز، فعالیت خود را با دعای عهد آغاز می‌کنند و قرائت صلوات خاصه پایان بخش فعالیت روزانه در این نمایشگاه است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه تا روز دوشنبه ۲۰ اسفند از ساعت ۸ تا ۱۴ پذیرای بازدیدکنندگان است./924/د103/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات