۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۵۹۹۵۴۹

رونمایی 18عنوان کتاب تصویری محیط زیستی

رونمایی 18عنوان کتاب تصویری محیط زیستی
در این مراسم نویسندگان و تصویرگران 18 عنوان کتاب را به خانواده‌ها، مربیان و مخاطبان بالای 7 سال معرفی می‌کنند
به گزارش خبرگزاری رسا، آیین رونمایی ۱۸ عنوان کتاب تصویری با موضوع محیط زیست از سوی انتشارات فنی ایران با حضور علی‌اصغر سیدآبادی، علی بوذری و عطیه تک تهرانی پنجشنبه ۱۶ اسفند در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

در این مراسم نویسندگان و تصویرگران کارگاه کتاب تصویری سپیدار ۱۸ عنوان کتاب را به خانواده‌ها، مربیان و مخاطبان بالای ۷ سال معرفی می‌کنند. در کارگاه مذکور فریدون عموزاده خلیلی، کیانوش غریب‌پور، هدا حدادی به عنوان مربیان بخش داستان و تصویر و عطیه تک تهرانی به عنوان کارشناس محیط زیست خالقان اثر را همراهی کرده‌اند تا آثاری متفاوت در حوزه خطرات زیست محیطی کشور خلق شود. پس از بررسی و داوری این آثار که در آبان ۹۶ صورت گرفت، نویسنده و تصویرگر برگزیده به نمایشگاه کتاب فرانکفورت و بولونیا ۲۰۱۸ اعزام و از میان ۲۰ اثر، ۱۸ اثر برای چاپ انتخاب شدند.

همینک کارشناسان قرار است طی مراسمی به معرفی، بررسی و نقد این آثار بپردازند. این مراسم که از ساعت ۱۵ آغاز می‌شود، در بخشی دیگر از ساعت ۱۷ میزبان کودکان خواهد بود تا طی برنامه‌ای تحت عنوان «از قصه تا نمایش» علاوه بر آشنایی با محیط زیست، تماشاگر نمایش خلاقه‌ای با موضوع محیط زیست باشند.

لازم به ذکر است بخش نخست این برنامه در سالن شماره ۸ سینمای باغ کتاب تهران و بخش دوم آن در فروشگاه کتاب «دنیای ماه پیشونی» برگزار می‌شود.

کتاب‌های تصویری نردبان با هدف اشاعه حفظ محیط زیست و با تکیه بر گونه کتاب‌های بی‌کلام و تصویری خلق شده‌اند. /۹۲۵/د ۱۰۲/ش
منبع: ایبنا
ارسال نظرات