۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۵۹۹۵۵۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دروغ های شاخدار استکبار جهانی با هیچ عقلی سازگار نیست

دروغ های شاخدار استکبار جهانی با هیچ عقلی سازگار نیست
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی همواره دروغ‌های شاخداری می‌گویند که با هیچ عقلی سازگار نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خراسان جنوبی اظهار داشت: مستکبران جهان با اسلام و شیعه دشمن هستند و ایجاد تفرقه در میان مسلمانان می‌کنند.

وی گفت: شیعه دارای دو بال سرخ و سبز است که بال سرخ به معنای شهادت و بال سبز نیز به معنای انتظار است و ایران اسلامی یک محافظ به نام ولایت فقیه دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: تمام تلاش دشمنان این است که پایگاه‌های اصلی شیعه را تخریب و بکوبند و استکبار جهانی کاری به حق و باطل ندارند و تنها به اظهارات خود استناد می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی همواره دروغ‌های شاخداری می‌گویند که با هیچ عقلی سازگار نیست.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی با سلطه گری بیش از 70 سال کشور مظلوم فلسطین را اشغال کرده است، ادامه داد: قاره آمریکا، مردمی بود اما اروپایی‌ها با ورود به آمریکا از جمعیت 100 میلیونی آن زمان تعداد 80 میلیون نفر را قتل عام کردند و بر روی قبرشان ایالات متحده آمریکا را به وجود آوردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: اعتقاد داشتن به منجی در تمام ادیان الهی یک مسأله اصلی و ریشه‌ای است و امروز استکبار جهانی برای این مسأله نیز دنبال توطئه و نقشه است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات