۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۵۹۹۶۴۲
حجت الاسلام والمسلمین رفعتی:

حوزه علمیه قم باید گام دوم انقلاب را با صلابت و با ایمان راسخ بردارد

حوزه علمیه قم باید گام دوم انقلاب را با صلابت و با ایمان راسخ بردارد
سخنگوی مدیریت حوزه های علمیه تأکید کرد: حوزه علمیه قم باید گام دوم انقلاب را باید مانند گام اول با صلابت، با قوت و با ایمان راسخ و انقلابی بردارد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی سخنگوی مدیریت حوزه های علمیه در حاشیه برگزاری اجتماع عظیم طلاب در مدرسه فیضیه در لبیک به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، تأکید کرد که حضور پرشور طلاب، فضلا و علما لبیک عملی به فرمایشات رهبر انقلاب است و حوزه باید در این راستا نقش آفرین باشد و به رسالت خود عمل کند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم اظهار داشت: حوزه علمیه قم باید گام دوم انقلاب را باید مانند گام اول با صلابت، با قوت و با ایمان راسخ و انقلابی بردارد.

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی بخشی از بیانیه گام دوم را مربوط به گزارشی از  گام نخست انقلاب دانست اظهار داشت: به نظر بنده باید یک بخش را به این بیانیه اضافه کنیم که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره نکردند که یکی از امتیازات انقلاب اسلامی در این 40 ساله بهره مندی از رهبری فقیه، جامع الشرایط، عادل و مهذب است.

مدیریت حوزه های علمیه تصریح کرد: در این 40 سال در زمان امام و رهبری از نعمت ولایت فقیه برخوردار بوده ایم که باید شکرگزار این نعمت بزرگ الهی باشیم.

محمد قمین
ارسال نظرات