۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۵۹۹۶۵۳

دوره آموزشی کوتاه مدت «آشنایی با اصول تحکیم خانواده» برگزار می‌شود

دوره آموزشی کوتاه مدت «آشنایی با اصول تحکیم خانواده» برگزار می‌شود
مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی با همکاری دبیرخانه کانون‌های مساجد استان دوره آموزشی کوتاه مدت «آشنایی با اصول تحکیم خانواده» را برگزار می کند.

حجت الاسلام سیدابوالفضل موسوی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، از برگزاری دوره آموزشی کوتاه مدت «آشنایی با اصول تحکیم خانواده» در تبریز خبر داد و اظهار داشت: این دوره آموزشی با دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که دوره آموزشی ویژه خواهران طلبه و رابطان خواهر کانون‌های فرهنگی هنری استان آذربایجان‌شرقی است، افزود: اولویت نام‌نویسی در این دوره با افراد متاهل است و شرط سنی برای خواهران طلبه و رابطان خواهر کانونهای مساجد 22 تا 40 سال می باشد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان این‌که شرط تحصیلی حضور در دوره پایان سطح دو و بالاتر از این مقطع تحصیلی در حوزه است، بیان کرد: فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی در رشته های روانشناسی، علوم تربیتی، معارف و جامعه شناسی از دانشگاه های استان نیز می توانند در این دوره ثبت نام کنند.

حجت الاسلام موسوی آخرین مهلت نام‌نویسی از علاقه‌مندان به شرکت در این دوره آموزشی را 19 اسفند اعلام کرد و افزود: عموم خواهران طلبه و رابطان کانون های مساجد می توانند با مراجعه به مرکز خدمات حوزه علمیه استان و یا دبیرخانه کانون های مساجد فرم مربوطه را تکمیل و برای شرکت در دوره اعلام آمادگی کنند.

وی با بیان این‌که دوره آموزشی کوتاه مدت «آشنایی با اصول تحکیم خانواده» 26 اسفند ماه جاری در تبریز برگزار خواهد شد، گفت: مهارت‌های خودآگاهی و ارتباط مؤثر، مهارت های فرزندپروی، مهارت‌های همسرداری و حقوق و تکالیف همسران در اسلام از جمله سرفصل‌های این دوره است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی ادامه داد: دوره آموزشی کوتاه مدت «آشنایی با اصول تحکیم خانواده» با همکاری مشترک کانون فرهنگی هنری حضرت ابراهیم(ع) تبریز و مرکز مشاوره طوبی وابسته به مرکز خدمات حوزه اجرایی خواهد شد./935/ت303/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات