۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۵۹۹۶۷۵
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

وضعیت اسفناک توزیع اقلام اساسی در شأن مردم و نظام اسلامی نیست

وضعیت اسفناک توزیع اقلام اساسی در شأن مردم و نظام اسلامی نیست
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: وضعیت اسفناک توزیع اقلام اساسی و ضروری به هیچ عنوان در شأن مردم ما و نظام اسلامی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نخستین نشست ستاد گرامیداشت 12 فروردین خراسان شمالی، ضمن قدردانی از حضور بی‌نظیر مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن، خلق این حماسه و حضور ارزشمند مردم در صحنه را نعمت بزرگ الهی دانست و افزود: باید قدردان این نعمت باارزش باشیم.

وی همچنین تلاش‌ها و زحمات مسؤولان و مدیران به‌ویژه نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان شمالی را در این زمینه مؤثر دانست و گفت: مجموعه تلاش‌های مسؤولان و اقشار مختلف مردم زمینه‌ساز این حضور ارزشمند شد.

حجت‌الاسلام سالاری اظهار داشت: مردم ما همچنان که در هشت سال جنگ تحمیلی و شداید انقلاب پای این نظام ایستادند، یقیناً تا آخر بر سر عهد و پیمان خود می‌ایستند که نشانه این ادعا نیز حضور بی‌نظیرشان در 22 بهمن بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گلایه از وضع نامناسب بازار، خطاب به مسؤولان مرتبط از آن‌ها خواست تا برای معیشت و وضعیت نامناسب توزیع اقلام ضروری چاره اساسی بیندیشند؛ چراکه این شرایط در شأن مردم ما نیست.

حجت‌الاسلام سالاری تصریح کرد: امروز وحدت و همگرایی میان مسؤولان از مهم‌ترین مؤلفه‌های پیشرفت کشور است؛ ازاین‌رو نباید عده‌ای به بهانه‌های واهی در پی التهاب آفرینی باشند.

رییس ستاد 12 فروردین استان خراسان شمالی گفت: طبق نظر همه فقها اطاعت از ولی فقیه واجب مؤکد است و رهبر معظم انقلاب همواره تأکید بر وحدت و همدلی، امیدآفرینی و دوری از التهاب داشته‌اند؛ به همین دلیل نباید عده‌ای به جای رسیدگی به مشکلات و گرفتاری‌های مردم، مدام سعی در دامن زدن به التهابات داشته باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری مراسم روز جمهوری اسلامی هم‌زمان با شامگاه روز یازدهم فروردین خبر داد و افزود: مراسم محوری گرامیداشت این روز در مسجد امام رضا (ع) بجنورد برگزار شده و در مراکز سایر شهرستان‌های خراسان شمالی هم مراسم مشابهی برگزار می‌شود./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات