۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۵۹۹۶۸۴
در نامه تقدیر طلاب و اساتید از اجتماع فیضیه مطرح شد؛

اجتماع عظیم فیضیه جلوه وحدت حوزه انقلابی برای تحقق گام دوم انقلاب بود

اجتماع عظیم فیضیه جلوه وحدت حوزه انقلابی برای تحقق گام دوم انقلاب بود
جمعی از طلاب و اساتید حوزه در نامه ای به نهادهای عالی حوزوی با تقدیر از برگزاری اجتماع فیضیه، این برنامه را نماد وحدت حوزه انقلابی برای تحقق فرمایشات رهبر انقلاب دانستند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه قم در نامه ای به نهادهای عالی حوزوی با تقدیر از برگزاری اجتماع فیضیه برای لبیک به بیانیه گام دوم رهبر انقلاب، این اجتماع عظیم را نماد وحدت حوزه انقلابی برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب دانستند.

متن نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الرضا سلام الله علیه: مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ.

رییس و اعضای محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دبیر و اعضای محترم شورای عالی حوزه های علمیه

دبیر و اعضای محترم شورای هماهنگی نهادهای عالی حوزه

سلام علیکم

خدا را شاکریم در آغاز طلیعه دهه پنجم انقلاب بزرگ اسلامی ایران، حوزه های علمیه گام دوم انقلاب را با اجتماع عظیم خود در روز یک شنبه مدرسه فیضیه با عنوان جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ، همانند گام اول انقلاب آغاز نمود و نهضت تحقق گام دوم انقلاب، بار دیگر از سوی پیشگامان انقلاب اسلامی ايران یعنی حوزه علمیه قم پدیدار گردید.

این حرکت مقدس که از سوی شما حضرات آغاز، حمایت و پشتیبانی گردید این نوید را بار دیگر در اساتید و طلاب حوزه های علمیه ایجاد نمود که با جلوداری شما بزرگان حوزه در مسیر تحقق گام دوم با شتاب بیشتری حرکت کرده و با گفتمان سازی این بیانیه مهم و راهبردی در بین آحاد ملت ایران موجبات رضایت مندی امام المسلمین حضرت امام خامنه ای مدظله العالی فراهم گردد، ان شاء الله.

اتفاق بسیاری زیبایی که در این اجتماع عظیم بار دیگر برهمگان آشکار شد، جلوه وحدت و یکپارچگی حوزه علمیه برای تحقق گام دوم انقلاب از درون حوزه علمیه انقلابی بود.

 مردم نجیب ایران اسلامی در سراسر کشور از این اجتماع باشکوه و وحدت آفرین، پیام اقتدار نظام اسلامی، استقلال، امنیت، معنویت،عزت ملی، همدردی با مشکلات معیشتی مردم و مطالبه حل سريع آن از مسئولان نظام و پیگیری تمدن اسلامی را دریافت نمودند.

در این اجتماع بزرگ به مسئولان دولتی هشدار داده شد که بر اساس بیانیه دوم از مسیر مذاکرات با آمریکا و اروپايی دست کشیده و با اتکا به ظرفیت درون نظام با استفاده از جوانان مؤمن انقلابی در رده های مسئولان در جهاد بزرگ پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی بزرگ قدم بردارند و مسیر گذشته خویش را با عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید جبران نموده و موجبات رضایت مندی مردم شریف ایران را فراهم نمایند.

لذا ما اساتید و طلاب حوزه علمیه قم از شما سروران و بزرگان حوزه و همه دست اندرکاران این اجتماع تاریخی و با شکوه  کمال تقدیر و تشکر را نموده و آمادگی کامل خود را برای تحقق گام دوم در نظام اسلامی ایران اعلام میداریم.

در آخر، از حضور همه آیات عظام و علمای گرام در اجتماع فیضیه مخصوصا حضرت آیت الله یزدی حفظه الله و حضرت آیت الله مصباح یزدی حفظه الله که با حضور خود بر عظمت و شکوه این اجتماع عظیم افزودند صمیمانه تشکر می کنیم و سلامتی حضرات ایشان را از خدای متعال خواهانیم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

جمعی از طلاب  و اساتید حوزه علمیه قم

محمد قمین
ارسال نظرات