۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۵۹۹۷۲۵
نائب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

دیدار مقام معظم رهبری و بشار اسد ظفرمندانه بود

دیدار مقام معظم رهبری و بشار اسد ظفرمندانه بود
نائب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد: دیدار اخیر مقام معظم رهبری و بشار اسد در تهران ظفرمندانه بود.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی دعموش نائب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، طی سخنانی در مراسم یادبوی که در حسینیه منطقه «الحلوسية» برگزار شد، دیدار حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با بشار اسد رییس جمهوری سوریه در تهران را دیدار ظفرمندانه توصیف کرد و اظهار داشت: ایران و سوریه با مقاومت و ایستادگی توطئه دشمنان برای سرنگونی دولت قانونی سوریه و نقشه های شوم آنان برای مردم و دولت های منطقه را شکست دادند.

وی با بیان این که این دیدار پیامی آشکار به آمریکا، رژیم صهیونیستی و همپیمانانشان داشت، افزود: بشار اسد در دیدار با رهبر انقلاب اسلامی ایران به دشمنان اعلام کرد که روابط استراتژیک بین دو کشور عمیق، قوی و راسخ است به طوری که فشارهای آمریکا و اسرائیل و سیاست تروریست و تطمیع برای تخریب این پیوند، کارسازی نبوده است.

نائب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان بیان کرد: بشار اسد با سفر به ایران بر روابط با این کشور و حفظ روابط استراتژیک به ویژه پس از پیروزی سوریه بر تروریست ها تاکید کرد و به جهانیان اعلام ساخت که همه پیشنهادهای وسوسه انگیزی که به این کشور می شود در برابر این روابط مستحکم هیچ گونه ارزشی ندارد و سوریه دست از هم‎پیمانی با ایران بر نمی دارد.

وی ادامه داد: محور مقاومت مسیر خود را تا رسیدن به اهداف و پیروزی کامل ادامه خواهد داد و جبهه مقاومت در لبنان نیز در پای آرمان های خود و در جهت مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی ثابت قدم است و به وظایف خود عمل می کند.

حجت الاسلام دعموش با اشاره به اقدام انگلستان در قرار دادن نام حزب الله لبنان در فهرست تروریست، اظهار داشت: این گونه اقدامات خللی در عزم جبهه مقاومت در دستیابی به اهدافش و ایستادگی در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی و تهدیدات موجود ایجاد نمی کند./994/ب901/ف

ارسال نظرات