۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۵۹۹۷۶۲
امام جمعه موقت خرم آباد:

بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه مردم و مسؤولان است

بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه مردم و مسؤولان است
امام جمعه موقت خرم آباد بیانیه گام دوم انقلاب را چراغ راه مردم و مسؤولان عنوان کرد و گفت: در راستای تحقق این مهم باید با تلاش، پشتکار و ولایتمداری اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام قاسم متقی نیا، امام جمعه موقت خرم آباد، بعداز ظهر امروز در اجلاس سالانه مجمع قشر بسيج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در خرم آباد به نقش بانوان در دوران انقلاب اشاره کرد و گفت: سهم بانوان در پیروزی انقلاب و دستاوردهای آن بر کسی پوشیده نیست.

وی عنوان داشت: بانوان با شکوه و جلال پای عهد با انقلاب ایستاده اند و در راه شکوفایی انقلاب اسلامی نقش مؤثری ایفا کردند و امروز در عرصه های مختلف در جامعه نقش آفرین هستند.

امام جمعه موقت خرم آباد در ادامه با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز کشور دستاورد خون پاک شهدا است، افزود: استقامت در راه شهیدان و امیدوار بودن برای آینده از درس های مکتب دین و سیره ائمه معصومین(ع) به ویژه حضرت فاطمه(س) است.

وی با اشاره به توطئه های دشمن برای کمرنگ کردن ارزش ها و نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب اظهار داشت: بازگو کردن دستاوردهای انقلاب و بصیرت بخشی جلوی توطئه های دشمنان را می گیرد.

حجت الاسلام متقی نیا با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف عنوان کرد: این دستاوردها نتیجه پایداری ملت، ولایت مداری و مقاومت در برابر توطئه های دشمنان است.

وی به بیانیه رهبری با عنوان گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه راه آینده را ترسیم کرده اند.

حجت الاسلام متقی نیا با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه مردم و مسؤولان است، خاطرنشان کرد: در راستای تحقق رهنمودهای رهبری باید پشتکار، ایمان، ولایتمداری، کارگروهی و تکیه بر خانواده محوری و هدایت خانواده ها مورد توجه قرار گیرد و مسؤولان مدیریت و برنامه ریزی داشته باشند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات