۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۵۹۹۷۹۸
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

انتشار نسخه الکترونیکی کتاب «حکمت فاطمی»

انتشار نسخه الکترونیکی کتاب «حکمت فاطمی»
نسخه الکترونیکی کتاب «حکمت فاطمی(تلخیص شرح خطبه حضرت زهرا (ع))» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «حکمت فاطمی (تلخیص شرح خطبه حضرت زهرا (ع))» اظهار داشت: خطبه بلند و پرمعنای حضرت زهرا (س) در مسجد مدینه که به «خطبة فدکیه» معروف است، به دلیل معارف ناب و نکته‌های ژرف و آموزه‌های فراوانی که در آن است، مورد توجه شدید عالمان و محققان قرارگرفته و شرح‌های مختلفی بر آن نوشته‌اند.

وی گفت: یکی از آن‌ها شرح عالمانه‌ای است که آیت الله سید عزالدین حسینی زنجانی نگاشته‌اند که این مؤسسه بار‌ها آن را منتشر کرده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: از آن جا که برخی مطالب آن، سنگین و حاوی نکته‌های دقیق علمی و حکمی بود، به منظور بهره‌گیری بیشتر عموم از معارف ناب آن، به تلخیص آن اقدام شد تا مباحث آن برای عموم، سهل‌تر باشد.

وی به معرفی کتاب «حکمت فاطمی (تلخیص شرح خطبه حضرت زهرا (ع))» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته آیت الله سید عزالدین حسینی زنجانی است که در مؤسسه بوستان کتاب تهیه شده و در انتشارات این بوستان کتاب به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: کتاب «حکمت فاطمی (تلخیص شرح خطبه حضرت زهرا (ع))» با ۳۳۶ صفحه به زبان فارسی و به قیمت ۱۹۰۰۰ تومان در سال ۱۳۹۴ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت ۹۶۰۰ تومان منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات