۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۵۹۹۸۳۲
با همکاری معاونت تبلیغ حوزه و آستان قدس رضوی؛

اجرای طرح سفیران رضوی در ایام نوروز اجرا می شود

اجرای طرح سفیران رضوی در ایام نوروز اجرا می شود
طرح سفیران رضوی در راستای اعزام مبلغ به مشهد با همکاری معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم و آستان قدس رضوی اجرا می شود.

حجت الاسلام جلیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر اجرای طرح سفیران رضوی در ایام نوروز گفت: این طرح با همکاری معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم و آستان قدس رضوی اجرا می شود.

مدیر طرح سفیران رضوی ادامه داد: در طرح سفیران رضوی، مبلغان برای تبلیغ نوروزی در مناطق مختلف اعم از مساجد، پارک ها، بوستان ها و مکان های تجاری به مدت پنج روز به مشهد اعزام می شوند.

وی در زمینه شرایط نام نویسی در طرح سفیران رضوی گفت: دارا بودن سطح دو حوزه علمیه و ملبس بودن به لباس مقدس روحانیت و داشتن تخصص فرهنگی یا تبلیغی از شرایط نام نویسی در طرح سفیران رضوی است.

حجت الاسلام جلیلی افزود: شرکت کنندگان در این طرح در سه گروه اعزام می شوند؛ گروه اول از 29 اسفند تا 4 فروردین، گروه دوم از پنجم تا نهم فروردین و گروه سوم از دهم تا چهاردهم فروردین در مشهد مستقر خواهند شد؛ هزینه اقامت و تغذیه برعهده مجریان طرح و هزینه رفت و برگشت برعهده مبلغ است.

وی با اشاره به شیوه نام نویسی در طرح سفیران رضوی گفت: مبلغان علاقه مند به شرکت در طرح سفیران رضوی می توانند جهت نام نویسی به دفتر معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم واقع در حیاط مدرسه عالی دارالشفاء مراجعه کنند یا نام و نام خانوادگی و کد مرکز مدیریت خود را به شماره 09191542824 ارسال کنند.

مدیر طرح سفیران رضوی افزود: همچنین مبلغان به جهت این که شرکت در طرح سفیران رضوی به عنوان سابقه تبلیغی آنها محسوب شود می توانند برای دریافت حکم تبلیغی به سامانه سماوات مراجعه کنند./1324/ت302/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات