۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۵۹۹۸۶۶
در مدرسه علمیه معصومیه؛

نخستین نشست مجمع عمومی طلاب و فضلای جانباز برگزار می شود

نخستین نشست مجمع عمومی طلاب و فضلای جانباز برگزار می شود
نخستین نشست مجمع عمومی طلاب و فضلای جانباز در مدرسه علمیه معصومیه برگزار می شود.

حجت الاسلام ساکت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر برگزاری نخستین نشست مجمع عمومی طلاب و فضلای جانباز گفت: تاکنون در حوزه علمیه مجمع عمومی شاهد و ایثارگران وجود داشت اما این مجمع به دو مجمع مستقل فرزندان شاهد و ایثارگران و مجمع عمومی طلاب و فضلای جانباز تبدیل شد.

قائم مقام مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) با اشاره به برنامه های نخستین نشست مجمع عمومی طلاب و فضلای جانباز ابراز کرد: در این نشست اعضای هیأت مؤسس گزارشی در زمینه فعالیت های خود ارائه خواهند کرد.

وی ادامه داد: پس از بیان گزارش از سوی اعضای هیأت مؤسس، حاضران نشست با برگزاری انتخابات، نماینده ای برای پیگیری امورات انتخاب می کنند.

حجت الاسلام ساکت خاطرنشان کرد: تعداد طلاب و فضلای جانباز نزدیک به هزار و پانصد نفر است که این تعداد شامل جانبازانی است که به صورت مستقیم در میدان نبرد جانباز شده اند و با الحاق جانبازان اسیر تعداد جانبازان طلاب بیشتر است.

وی در زمینه زمان و مکان برگزاری نخستین نشست مجمع عمومی طلاب و فضلای جانباز گفت: این مجمع عمومی پنج شنبه شانزدهم اسفند از ساعت 16 تا 18 در مدرسه علمیه معصومیه برگزار می شود./1324/ت302/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات