۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۵۹۹۸۶۷
رییس ستاد زکات کاشان:

توزیع ۵ هزار دست پوشاک بین محرومان

توزیع ۵ هزار دست پوشاک بین محرومان
رییس ستاد زکات کاشان از توزیع ۵ هزار دست پوشاک بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و محرومین شهرستان کاشان خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مجید سهراب زاده ظهر امروز در حاشيه بازديد از ايستگاه هاي جمع آوري كمك مردمي كميته امداد به مناسبت ۱۴ اسفند روز احسان و نیکوکاری در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: این میزان پوشاک از سوی خیرین و تولید کنندگان پوشاک روستای قه از توابع شهرستان کاشان به شورای زکات این شهرستان تحویل شده است.

وی افزود: این میزان تعداد پوشاک به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیون ریال است که از امروز ۱۴ اسفند ماه همزمان با روز احسان و نیکوکاری به مدت ۱۰ روز در بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، مددجویان بهزیستی، دانش آموزان بی بضاعت تحت پوشش و محرومین شهرستان کاشان توزیع می‌شود.

حجت الاسلام سهراب زاده از خیرین کاشان درخواست کرد تا کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در قالب زکات مستحبه برای کمک به نیازمندان و محرومین جامعه به ستاد زکات شهرستان کاشان تحویل تا قبل از عید در اختیار محرومین و نیازمندان قرار داده شود.

وی به برخی از آثار و دستاورد‌های کمک به نیازمندان و مشارکت در امور خیریه اشاره کرد و افزود: خدمت به بندگان نیازمند خدا در فرهنگ تعالیم قرآن و عترت، ارزش و ثواب مضاعف دارد.

حجت الاسلام سهراب زاده با تأکید بر اینکه گره گشایی از رفع مشکلات نیازمندان و برادران دینی باید به یک ارزش و فرهنگ عمومی تبدیل شود، گفت: در اسلام ضمن حقوق واجبه از جمله خمس و زکات، حقوقى نیز بر‌ عهده ثروتمندان گذاشته شده است و به آن‌ها امر می‌کند بعد از تأمین نیازهاى ضرورى و نیمه ‏ضرورى خود، بخشى از امکانات مالى خود صرف رسیدگى به محرومین جامعه کنند./۱۳۰۷/پ203/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات