۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۵۹۹۹۱۲
به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

نسخه الکترونیکی کتاب «همت بلند و تلاش مستمر» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «همت بلند و تلاش مستمر» منتشر شد
نسخه الکترونیکی کتاب «همت بلند و تلاش مستمر» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب ««همت بلند و تلاش مستمر» اظهار داشت: پپیرامون همّت بلند و کار و تلاش مستمر احادیث فراوانی از پیامبر اکرم (ص) و ائمّه اطهار (ع) نقل گردیده که با نقل و بیان آن‌ها می‌توانیم دریابیم که به چه موضوعی همّت گماریم و در چه سمت و سوئی، کار و تلاش مستمر کنیم تا به سعادت دنیا و آخرت برسیم. داستان زیر نمونه‌ای از دعوت پیامبر (ص) به سوی همت والا و ارزشمند است.

وی به معرفی کتاب «همت بلند و تلاش مستمر» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته گروهی از محققین است که در مؤسسه پیام امام هادی (ع) تهیه شده و در انتشارات پیام امام هادی (ع) به چاپ رسیده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: کتاب «همت بلند و تلاش مستمر» با ۲۰۴ صفحه به زبان فارسی و به قیمت ۶۰۰۰ تومان در سال ۱۳۸۹ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت ۳۰۰۰ تومان منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات