۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۵۹۹۹۲۳
عضو شورای عالی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری:

حرکت در مسیر تمدن نوین اسلامی مهمترین هدف رهبری از ابلاغ بیانیه راهبردی است

حرکت در مسیر تمدن نوین اسلامی مهمترین هدف رهبری از ابلاغ بیانیه راهبردی است
امام جمعه فارسان گفت: هدف رهبر معظم انقلاب از تدوین سند راهبردی گام دوم انقلاب حرکت در مسیر تمدن نوین اسلامی است که ایران در ابتدای این مسیر قرار دارد.
حجت الاسلام محسن ملک پور، امام جمعه فارسان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به ابلاغ پیام راهبردی رهبر معظم انقلاب در آستانه ورود به دهه پنجم انقلاب خاطرنشان کرد: این بیانیه یک منشور راهبردی است که در جای خود کاملا بی نظیر و بی بدیل است.

وی با بیان اینکه ابلاغ چنین بیانیه‌ای در طول تاریخ انقلاب بی نظیر است، گفت: هدف رهبر معظم انقلاب از تدوین سند راهبردی گام دوم انقلاب حرکت در مسیر تمدن نوین اسلامی است که ایران در ابتدای این مسیر قرار دارد.

حجت الاسلام ملک پور با تأکید بر اینکه گذشته و آینده انقلاب اسلامی در همه بخش‌ها به خوبی در این بیانیه راهبردی تشریح شده است، افزود: مخاطب اصلی این بیانیه راهبردی عموم مردم با محوریت جوانان هستند و این یک نگاه نو به آینده نظام اسلامی است.

امام جمعه فارسان با تأکید بر اینکه این بیانیه هم برای دوستان و هم برای دشمنان نظام اسلامی پیام‌های مختلفی دارد، اظهار کرد: پیام این بیانیه راهبردی برای دشمنان انقلاب این است که بدانید ایران اسلامی مستحکم و نیرومند به راه خود ادامه می‌دهد و در این بین هیچ چیزی نمی‌تواند او را از ادامه راه باز دارد.

وی با اشاره به اینکه امید به آینده در پیام گام دوم انقلاب به خوبی ملموس است، افزود: رهبری در این پیام به خوبی حقیر بودن دشمنان انقلاب اسلامی را تشریح کردند و نشان دادند انقلاب حرف برای گفتن دارد.

عضو شورای عالی حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری، حرکت در مسیر تفکر انقلابی را یکی دیگر از پیام‌های مهم این بیانیه راهبردی بیان کرد و گفت: گذشته نشان داده پیشرفت‌های چشمگیر انقلاب اسلامی همه در سایه تفکر انقلابی بوده؛ به همین دلیل رهبری بر این مسأله تأکید دارند که آینده روشن انقلاب در سایه این تفکر محقق می‌شود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در بیانیه رهبری نقش جوانان بسیار پررنگ دیده شده است، خاطرنشان کرد: از منظر رهبری جوانان موتور متحرک انقلاب و بزرگ‌ترین سرمایه نظام هستند که به خوبی رسالت آن‌ها در این بیانیه راهبردی تبیین شده است./۹۴۵۷/ت310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات