۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۵۹۹۹۴۲

انتقاد امام جمعه بروجن از برگزاری مراسم «سپاس»

انتقاد امام جمعه بروجن از برگزاری مراسم «سپاس»
حجت الاسلام هراتی مطلق با انتقاد از برگزاری مراسم «سپاس» در این شهرستان از سوی افراد مشکوک، گفت: باید دستگاه‌های مربوطه خصوصا ارشاد اسلامی پاسخگو باشند.
حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق، امام جمعه شهرستان بروجن، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به برگزاری همایش سپاس در این شهرستان گفت: این مراسم قرار است با تجلیل از برخی افراد مشکوک در شهرستان بروجن برگزار شود که عموم مردم خصوصا متدینین و انقلابیون با برگزاری آن به شدت مخالف هستند.

وی با انتقاد از افرادی که مجوز برگزاری چنین همایشی را داده اند، خاطرنشان کرد: طبق آخرین اخباری که دریافت کرده ایم قرار است در این همایش از برخی افراد که در خوش خدمتی به نظام شاهنشاهی سابقه درخشان دارند، تجلیل به عمل آید که ما نیز به شدت با برگزاری چنین همایشی در شهرستان مخالف هستیم.

امام جمعه بروجن با بیان اینکه تا زمانی که این همایش لغو نشود، نماز جمعه در شهرستان اقامه نمی‌شود، تصریح کرد: باید دستگاه‌های مربوطه خصوصا ارشاد اسلامی پاسخگو باشند.

حجت الاسلام هراتی مطلق با بیان اینکه برگزار کنندگان این همایش هیچ گونه مجوزی ندارند، ادامه داد: مگر می‌شود در نظام اسلامی از افرادی که مشکل امنیتی دارند و جزء گروهک‌های ضد انقلاب بوده اند، تقدیر به عمل آید؟ قطعا این با ماهیت نظام اسلامی در تضاد است.
 
گفتنی است طلاب بروجن نیز در واکنش به برگزاری این مراسم و در حمایت از مردم انقلابی تحصن خواهند کرد.

همچنین جواد کرگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در خصوص برگزاری این برنامه و تجلیل از چهره‌های پرشائبه در شهرستان بروجن اظهار کرده است، این برنامه هیچ‌گونه ارتباطی با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ندارد./۹۴۵۷/ت310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات