۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۵۹۹۹۵۰
فردا؛

اردوی دانش آموزی آشنایی با حوزه‌های علمیه بهبهان برگزار می‌شود

اردوی دانش آموزی آشنایی با حوزه‌های علمیه بهبهان برگزار می‌شود
مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بهبهان از برگزاری اردوی آشنایی دانش آموزان شهرستان با حوزه علمیه خبر داد.
حجت الاسلام علی طواف، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بهبهان،  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری اردوی آشنایی دانش آموزان شهرستان با حوزه علمیه خبر داد و گفت: این اردو فردا به صورت رایگان و طی یک روز در امامزاده محمود (ع) برگزار می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بهبهان با بیان اینکه ۱۴ سفندماه آخرین مهلت ثبت نام در اردو بود، خاطرنشان کرد: دانش آموزان برای ثبت نام در اردو باید به طلاب و روحانیان امام جماعت مساجد و مدارس و یا به صورت حضوری به حوزه علمیه امامزاده فضل و امامزاده ابراهیم (ع) مراجعه کنند و یا با شماره ۰۹۱۶۹۷۳۳۸۲۲ تماس بگیرند.

این مقام مسؤول با اشاره به پذیرش حوزه‌های علمیه برای سال تحصیلی جدید اظهار داشت: حوزه‌های علمیه امامزاده فضل و امامزاده ابراهیم (علیهم السلام) شهرستان نیز برای سال تحصیلی جدید اقدام به پذیرش خواهند کرد که در این باره مراجعه حضوری به حوزه‌ها و سایت معاونت آموزش حوزه‌های علمیه به آدرس www.azmoon.ismc.ir  امکانپذیر است.

حجت الاسلام طواف ادامه داد: علاقه‌مندان برای ثبت نام در مدرسه امامزاده فضل (ع) با شماره ۰۹۱۶۹۷۳۳۸۲۲ و امامزاده ابراهیم (ع) با شماره ۰۹۱۷۱۴۰۱۳۷۴ تماس بگیرند.

وی با بیان اینکه نام نویسی برای حوزه‌ها در دو بازه زمانی مختلف و از سوی مرکز مدیریت اعلام شده است، تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند در ۲۴ اسفندماه تا ۲۷ همین ماه و از ۱۷ فروردین سال آینده تا ۲۲ همان ماه به مدارس یا سایت معاونت آموزش حوزه‌های علمیه برای نام نویسی مراجعه کنند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات