۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۶۰۰۰۴۹
آیت الله کعبی:

زمینه سازی برای ظهور گام دیگر پیروان اهل بیت است

زمینه سازی برای ظهور گام دیگر پیروان اهل بیت است
آیت الله کعبی گفت: گام دیگر شیعیان زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) و ساختن امت اسلامی واحد و متمدن است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله عباس کعبی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز در مراسم یادبود مجاهد شهید سید داغر موسوی، فرمانده تیپ المنتظر حشد الشعبی عراق، با اشاره به ولایت مداری و وفا به سیره اهل بیت سید داغر موسوی عنوان داشت: سید داغر موسوی بر آرمان‌ها و اصول حرکت اهل البیت پاییند بود، از آغاز حرکت مقاومت اسلامی و انقلاب اسلامی در نهضت امام راحل ذوب شد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنگ هشت ساله گفت: این جنگ در حقیقت جنگ صدام حسین علیه اسلام، امت اسلام، عراق و اهل بیت است که در این باره شهید موسوی از دلاوران جهاد و مبارزه در مقابله با رژیم بعث بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: شهید موسوی قهرمان هور و ایثار بود که پس از سقوط رژیم صدام حسین بار دیگر راه جهاد، شهادت، سیاست و خدمت را در پیش گرفت.

آیت الله کعبی افزود: شهید موسوی در پاسخ به فتوای مرجعیت درباره جهاد کفایی برای مقابله با تکفیری ها، بار دیگر لباس جهاد را بر تن کرد و به مقابله با دواعش پرداخت.

وی با بیان اینکه اهوازی‌ها نیز در پاسخ به فتوای حضرت آیت الله سیستانی اعلام آمادگی کرده و شهدای بسیاری تقدیم کردند، عنوان داشت: هم اکنون پس از گذر ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی و پیروزی بر داعش گام دیگری را در زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) و ساختن امت اسلامی واحد و متمدن برمی داریم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه قرن حاضر قرن شیعه و پیروان اهل بیت است، تصریح کرد: ما در پی ساخت امت واحده، صالحه، مومنه و قدرتمند در مواجهه با جبهه کفر و نفاق هستیم.

لازم به ذکر است، سید داغر موسوی نماینده سابق پارلمان عراق در استان بصره و مشاور ریاست جمهور عراق در امور عشایر، دبیرکل جریان سیدالشهدا و فرمانده تیپ المنتظر الحشد الشعبی و همچنین از فرماندهان سپاه بدر و از همراهان آیت الله سید محمد باقر حکیم و حجت الاسلام سید عبدالعزیز حکیم بود که بهمن ماه سال جاری در پی واژگونی خودروی شخصی در جاده بغداد- بصره جان خود را از دست داد./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات