۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۶۰۰۱۲۰
با حضور مراجع و علما؛

مراسم بزرگداشت مرحوم صالحی خوانساری در مسجد اعظم قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت مرحوم صالحی خوانساری در مسجد اعظم قم برگزار شد
مراسم بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین صالحی خوانساری از سوی حضرت آیت الله نوری همدانی و با حضور شخصیت های در مسجد اعظم قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین صالحی خوانساری از سوی حضرت آیت الله نوری همدانی و با حضور شخصیت های در مسجد اعظم قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم حضرات آیات نوری همدانی، سبحانی، شبیری زنجانی، علوی گرگانی و نمایندگان بیوت مراجع حضور داشتند.

همچنین آیات ابراهیم امینی، عبدالله خائفی، سید محسن خرازی، مرتضی مقتدایی، گرامی، سید احمد خاتمی، محمدجواد فاضل لنکرانی، رمضانی، حجج اسلام والمسلمین مروی، شهرستانی، ملکا، آشتیانی، رفعتی و دیگر اساتید حوزه علمیه قم، طلاب و اقشار مردم حضور داشتند.

حاضران در این مراسم ترحیم با قرائت قرآن کریم و ذکر فاتحه یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام والمسلمین صالحی خوانساری را گرامی داشتند و غفران الهی را برای وی از درگاه ایزد منان طلب کردند.

در این مراسم بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن مؤمنی استاد حوزه علمیه قم به ایراد سخن پرداخت و با تأکید بر انس با اهل بیت طاهرین(ع) اظهار داشت که تبعیت از  اهل بیت(ع) سعادت دنیا  و آخرت انسان را تأمین می کند.

وی به ویژگی های شخصیتی و خدمات مرحوم صالحی خوانساری اشاره و روضه خوانی برای اهل بیت(ع) به ویژه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را از ویژگی برجسته آن مرحوم عنوان کرد.

محمد قمین
ارسال نظرات