۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۶۰۰۱۲۷

بیمارستان ۱۶۳ تخت‌خوابی با حضور فرمانده سپاه پاسداران افتتاح شد

بیمارستان ۱۶۳ تخت‌خوابی با حضور فرمانده سپاه پاسداران افتتاح شد
با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساختمان جدید بیمارستان ۱۶۳ تخت‌خوابی مسلمین شیراز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس، با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساختمان جدید بیمارستان مسلمین شیراز به بهره‌برداری رسید.

این بیمارستان 163 تخت خوابی در زمینی به مساحت 20 هزار مترمربع در مدت 7 سال و با 72 میلیارد تومان هزینه ساخته شده است. بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی مسلمین شامل بخش‌های جراحی، داخلی، زنان، اطفال، اتاق عمل، زایشگاه، آی سی یو، سی سی یو، ان آی سی یو، اطفال، اورژانس و سوختگی است و همه مراجعان نیازمند به درمان در زمینه‌های مختلف را پذیرش می‌کند.

این ساختمان در کنار ساختمان قدیمی بیمارستان مسلمین که سال 1310 ساخته شده بود بنا شده است.

سرلشکر محمدعلی جعفری در آئین افتتاح این بیمارستان اظهار داشت: در کنار دیگر وظایفی که بخش‌های مختلف سپاه انجام می‌دهند کسب رضایتمندی و ارائه خدمات به مردم به ویژه مناطق محروم از خواسته‌های ما است.

وی با بیان اینکه سپاه همواره با مردم و همراه مردم است گفت: تلاش می‌کنیم که این فعالیت‌ها به نحو احسن انجام شود.

سردار تنگسیری‌راد فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران نیز در این برنامه با اشاره به اینکه این بیمارستان تمامی امکانات تخصصی و فوق تخصصی را دارد افزود: این بستر برای مردم استان فارس و جنوب کشور فراهم شده است.

وی گفت: سال گذشته 8 بار بیمارستان صحرایی در نقاط محروم و روستایی جنوب کشور برپا شده و تلاش می‌شود که با فراهم آوردن امکانات تخصصی خدمات بیشتری به مردم ارائه شود.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات