۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۶۰۰۱۳۲
رییس‌ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

نقش مهم و اساسی جوانان دانشگاهی در عملیاتی‌ سازی بیانیه گام دوم انقلاب

نقش مهم و اساسی جوانان دانشگاهی در عملیاتی‌ سازی بیانیه گام دوم انقلاب
رییس‌ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بر ضرورت نقش مهم و اساسی جوانان دانشگاهی در عملیاتی‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی با اشاره به فرمان بیانیه گام دوم از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: مخاطب اصلی بیانیه گام دوم رهبری جوانان و مجموعه دانشگاه به عنوان محل حضور جوانان پر تلاش، نخبه و آینده‌ساز کشورمان است.

وی افزود: مجموعه دستگاه‌های آموزش عالی خود را مخاطب نخست این بیانیه می‌بینند و حرکت برای توجه به این بیانیه، فهم درست، تبیین آن و عمل به توصیه‌های هفت‌گانه مقام معظم رهبری در این بیانیه از مجموعه جوانان و مطالبه کردند در دانشگاه‌ها در حال انجام است.

رییس‌ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: در راستای تحقق اهداف بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری شاهد بیانیه سه هزار استاد دانشگاه و اعلام آمادگی آنها هستیم، تحرکات در تشکل‌های دانشجویی از مجموعه‌ی مراکز اندیشه‌ای و مدیریتی دانشگاه‌ها در حال برنامه‌ریزی و طراحی زمینه‌های تحقق این بیانیه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی تصریح کرد: این بیانیه به نوعی همان گونه که مقام معظم رهبری نام آن را گام دوم گذاشتند گام محکم‌تر برای چهل ساله دوم انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های درست و بدون تکرار تجربه‌های کمتر موفق است که از این جهت بیانیه را به عنوان مانیفست و و تغییر مسیر اصلی می‌بینیم که پیشرفت‌های عالی نظام اسلامی و کشور عزتمند اسلامی فراهم می‌کند.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات