۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۶۰۰۱۳۶
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان:

ملتی که توانایی داشته باشد سلطه‌پذیر نمی‌شود

ملتی که توانایی داشته باشد سلطه‌پذیر نمی‌شود
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: باید قوت علمی پیدا کنیم چرا که با دانایی، توانایی پیدا خواهیم کرد و تلاش کنیم که به سمت تمدن نوین اسلامی برویم.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی در آیین نمادین جشن نیکوکاری که در مدرسه دخترانه شهدای فرهنگیان کرمان برگزار شد با بیان اینکه دانش‌آموزان امیدهای آینده امت اسلامی و نظام اسلامی ایران هستند اظهار داشت: آینده کشور با دانش‌آموزان است که به اوج قله‌های عزت می‌رسد.

وی برگزاری مراسم جشن نیکوکاری را در راستای ترویج فرهنگ ناب انسانی و اسلامی دانست و گفت: فرهنگ نیکوکاری و خیررسانی در جامعه یک فرهنگ ارزشمند است که ما امکانات را فقط برای خود نخواهیم و انسان باید در زندگی خود را یک گذرگاه برای خیررسانی به دیگران ببیند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام سجاد(ع) در دعایی در بیان ارزش‌های انسانی می‌فرمایند خدایا برای تمام انسان‌ها خیر خودت را به دست من جاری کن و من را واسطه خیر قرار بده افزود: سرچشمه خیر در عالم خداست و ما باید خود را واسطه و در مسیر خیر قرار دهیم که خودمان هم شامل عنایت خداوند قرار بگیریم.

وی با اشاره به اینکه کلید تمام خوبی‌ها و موفقیت‌های علمی، امید و نشاط و شادابی است که در بین دانش‌آموزان ما وجود دارد عنوان کرد: باید تلاش کنیم که این امید را در بین سایر دانش‌آموزان هم بگسترانیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیمرادی با بیان اینکه مهم‌ترین خیری که می‌توانیم به بشریت برسانیم این است که قوت علمی پیدا کنیم و دانایی خود را افزایش دهیم تصریح کرد: با دانایی توانایی پیدا می‌کنیم.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ملتی که توانایی داشته باشد سلطه‌پذیر نمی‌شود گفت: رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند ما باید به سمت تمدن نوین اسلامی برویم که ایران خاستگاه آن است.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات