۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۶۰۰۱۳۹
با موضوع حوزه و آینده؛

سومین اجلاسیه کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی حوزه علمیه خراسان برگزار شد+فیلم

سومین اجلاسیه کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی حوزه علمیه خراسان برگزار شد+فیلم
سومین اجلاسیه کمیسیون های تخصصی شورای عالی حوزه علمیه خراسان با حضور اعضای شورای عالی حوزه های علمیه مشهد، قم، اصفهان و تهران در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سومین اجلاسیه کمیسیون های تخصصی شورای عالی حوزه علمیه خراسان با موضوع حوزه و آینده، امروز در تالار قدس کتابخانه حرم مطهر رضوی برگزار شد.

آیت الله رشاد، رییس شورای عالی حوزه علمیه تهران؛ آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه؛  آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان از سخنران های ویژه این مراسم بودند.

حجت الاسلام والمسلمین فرزانه، دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان  در این مراسم، گفت: شورای عالی حوزه علمیه خراسان، شورایی جامع و کارآمد  است و از شخصیت های تراز اول تشکیل شده است همچنین از ابتدای تشکیل آن اساسنامه جهت تعیین شرح وظایف بخش های مختلف این شورای تهیه و کمیسیون ها و کارگروه هایی در آن تشکیل شد.

وی با اشاره به کمیسیون ها و کارگروه های شورای عالی حوزه علمیه خراسان، ابراز کرد: شورای عالی حوزه علمیه خراسان از  6 کمیسیون آموزش، پژوهش، فرهنگ و اخلاق، سیاسی و اجتماعی، تبلیغ و رفاه و معیشت و 14 کارگروه متشکل از 130 نفر از اساتید حوزه تشکیل شده است که به شورای عالی حوزه برای برنامه ریزی طرح های کلان، مشورت می دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرزانه بیان داشت: با حرکت روحانیت انقلاب پیروز و نظام اسلامی تشکیل شد و در ادامه نیز در جهت بیانه رهبری و رسیدن به تمدن نوین اسلامی گام بر می داریم.

دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان به فعالیت های حوزه علمیه خراسان در راستای بیانیه رهبری در گام دوم انقلاب اشاره و تصریح کرد: این بیانیه رهبری در دستور کار کمیسیون ها و کارگروه های مدیریت حوزه علمیه خراسان قرار گرفته است و در طرح بیست ساله آینده حوزه علمیه برای 5 ساله اول در جهت این بیانیه رهبری در گام دوم انقلاب برنامه تنظیم شده است.

گفتنی است، در این همایش از اسناد دبیرخانه شورای عالی حوزه علمیه خراسان رونمایی شد./864/پ202/ب1

تعداد بازدید : 7
امیر خاکراه
ارسال نظرات