۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۰۰۱۴۷
به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

همایش امام علی الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز برگزار شد

همایش امام علی الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز برگزار شد
همایش بین المللی امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز با قرائت پیام حضرت آیت الله مکارم شیرازی و سخنرانی حضرت آیت الله جوادی آملی برگزا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش بین المللی امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز با قرائت پیام حضرت آیت الله مکارم شیرازی و سخنرانی حضرت آیت الله جوادی آملی برگزا شد.

این همایش به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ساعت 9 در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه برگزار شد و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت.

در آغاز این همایش حجت الاسلام والمسلمین واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به فلسفه نام گذاری این همایش اظهار کرد: امروزه عدالت و معنویت از نیازهای اساسی جامعه است و بسیاری از مشکلات جامعه نیز به دلیل ضعف اخلاق و معنویت ایجاد شده اند.

وی ادامه داد: معنویت امر فطری بشر است و به دلیل این که معنویت حقیقی به او عرضه نمی شود به سمت جریان های نوظهور حرکت می کند.

پس از سخنان حجت الاسلام والمسلمین واعظی، حضرت آیت الله جوادی آملی به بیان نظرات خود در زمینه عدالت امام علی(ع) پرداخت.

گفتنی است، در این همایش چهار نشست و کمیسیون با عناوین معنویت علوی و دنیای امروز، امام علی(ع) و عدالت اجتماعی، امام علی(ع) و حکمرانی عادلانه و امام علی(ع) و حقوق انسانی برگزار می شود.

 اختتامیه همایش بین المللی امام علی الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز، ساعت 16 در سالن همایش های غدیر با ارائه گزارشی از سوی دبیران کمیسیون های همایش و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان برگزار می شود.

همچنین در آیین اختتامیه، از تمبر یادبود بخش پایانی همایش بین المللی امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز، رونمایی خواهد شد./1324/پ202/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات