۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۶۰۰۲۲۵
با حضور خانواده شهید مدافع حرم در سمنان؛

رونمایی کتاب «مثل بابام ایثارگرم»

رونمایی کتاب «مثل بابام ایثارگرم»
شناخت و معرفی شهدای مدافع حرم و هم چنین ایجاد حس همزادپنداری بین کودکان و آشنایی با مفاهم ایثار و شهادت و... از اهداف نشر این کتاب است.
به گزارش خبرگزاری رسا، آیین رونمایی از کتاب «مثل بابام ایثارگرم» با حضور خانواده شهید مدافع حرم، محمد حسین حمزه، به همت اداره کتابخانه‌های عمومی سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، محمد مرادی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی سمنان در آئین رونمایی از این کتاب گفت: فرهنگ دفاع مقدس گسترده و متنوع است و باید با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و کتابخوانی این فرهنگ را به کودکان و نوجوانان منتقل کرد.

وی با بیان اینکه این برنامه با مشارکت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و سرپرستی بانک کشاورزی برگزار شده است، افزود: معرفی اسوه‌های دفاع مقدس برای اقشار مختلف جامعه بخصوص کودکان و نوجوان، از دلایل پذیرش ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

در ادامه پدر شهید مدافع حرم محمدحسین حمزه در سخنانی تصریح کرد: استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های دوران کودکی و نوجوانی باید در راستای ترویج ارزش‌های دینی، مذهبی و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد.

وی از زحمات دست اندرکاران اجرای این برنامه تقدیر کرد و گفت: فرهنگ دفاع مقدس در تالیفات نویسندگان با محتوا و مفهومی لحاظ شود تا این فرهنگ به درستی در ذهن خواننده نقش ببندد.

در ادامه بهروز زارعی، نویسنده کتاب «مثل بابام ایثاگرم» گفت: این کتاب با همکاری خانواده شهید حمزه تدوین شده و این کتاب لوح فشرده صوتی به همراه تصاویر متحرک نیز، ضمیمه دارد.

وی با تاکید بر اینکه این کتاب رویکرد ایثار و اجتماعی دارد و برای کودکان در گروه سنی (ب) به چاپ رسیده است، افزود: شناخت و معرفی شهدای مدافع حرم و هم چنین ایجاد حس همزادپنداری بین کودکان و آشنایی با مفاهم ایثار و شهادت و... از اهداف نشر این کتاب است. /۹۲۵/د ۱۰۲/ش
منبع: ایبنا
ارسال نظرات