۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۶۰۰۳۲۰
حجت الاسلام والمسلمین محامی:

فرهنگ مقاومت و شهادت سبب اقتدار نظام جمهوری اسلامی شده است

فرهنگ مقاومت و شهادت سبب اقتدار نظام جمهوری اسلامی شده است
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: فرهنگ مقاومت و شهادت سبب اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و سردرگمی دشمنان شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلای قدس زاهدان برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه به سالروز تشکیل کانون های مساجد نزدیک هستیم باید بیش از گذشته به کیفیت برنامه های فرهنگی در مساجد توجه کنیم تا از این طریق بتوانیم از تهاجم فرهنگی دشمن در امان بمانیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه شهدا باعث اقتدار نظام و اعتبار کشور هستند تصریح کرد: در چند روز اخیر سیستان و بلوچستان میزبان سه شهید گمنام بوده در واقع شهدا الگوی احسان هستند که برای پاسداری از خاک کشور از جان خود گذشته اند.

وی یکی از مصادیق تقوا را از خود گذشتگی و از دنیا بریدن عنوان کرد و گفت: شهدای گرانقدر به این مقام رسیده اند که در جوار شهدا قرار گرفتن توفیق بزرگی به شمار می‌رود که حالا نصیب مردم زاهدان شده است.

امام جمعه زهدان ادامه داد: وجود شهدا در مصلی قدس زاهدان فضا را معطر به عطر جهاد و شهادت کرده است؛ با توجه به اینکه شهدا نظاره گر رفتار و اعمال ما هستند ؛ باید برای حفظ انقلاب و دین اسلام راهشان را ادامه دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین محامی اردوی راهیان نور، بازدید از مناطق جنگی بازمانده از دوران دفاع مقدس و تشییع پیکر شهدای گمنام را از جمله راه‌های زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا توسط نسل جوان دانست.

وی گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی هر روز با اقدامات جدیدی از جمله تحریم و اخراج دیپلمات های ایرانی از هلند سعی دارند به اهداف شوم خود علیه کشور دست پیدا کنند اما با هوشیاری مردم ایران همواره در انجام خواسته خود ناکام خواهند ماند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از اقدام متقابل وزارت امور خارجه ایران و اخراج برخی از دیپلمات های هلندی از کشور عنوان کرد: امیدواریم با حضور رئیس جدید قوه قضاییه که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی منصوب شده شاهد تحولات خوبی در این حوزه باشیم.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات