۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۶۰۰۳۳۷
حجت الاسلام قربانی:

همه ظرفیت حوزه برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بسیج شود

همه ظرفیت حوزه برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بسیج شود
عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه خواستار بسیج تمام ظرفیت ها برای تحقق ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علي قرباني نماینده طلاب و فضلای قاین و زیرکوه در نشست طلاب و فضلای این منطقه که عصر جمعه در قم برگزار شد، به تبیین نقش و رسالت مهم حوزویان در قبال بیانیه گام دوم انقلاب که اخیرا از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شده، پرداخت.

حجت الاسلام قرباني تبیین این بیانیه و گفتمان سازی برای را رسالت حوزویان دانست و بر لزوم تشکیل کارگروه ها و کمیته هایی به منظور بررسی ابعاد مختلف این بیانیه از سوی مسؤولان حوزه تاکید کرد.

وی استقبال مراجع، علما، شورای عالی، جامعه مدرسین و دیگر نهادها و مراکز حوزوی از بیانیه گام دوم انقلاب را فرصتی مغتنم و ارزشمند دانست و بیان داشت: اخیرا حضرت آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی و آیت الله شب زنده دار و شمار دیگری از علما بیانیه ها و سخنرانی های مهمی را درباره این بیانیه ایراد کرده اند که بسیار ارزنده و قابل تقدیر است.

وی تجمع بزرگ حوزویان در مدرسه فیضیه در لبیک به بیانیه گام دوم انقلاب را مورد اشاره قرار داد و گفت: این تجمع در شأن و تراز حوزه برگزار شد و علما، اساتید و طلاب و روحانیان از این تجمع استقبال بسیار خوبی کردند.

نماینده طلاب و فضلای قاین و زیرکوه بر لزوم بسیج تمام ظرفیت ها در حوزه برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تاکید و تصریح کرد: برگزاری تجمع، همایش و سمینار و صدور بیانیه لازم اما کافی نیست و نباید در این مرحله متوقف شویم.

حجت الاسلام قرباني اضافه کرد: این بیانیه پلی برای اتصال نسل های چهارم و پنجم انقلاب با نسل های گذشته است.

وي در ادامه با اشاره به دستاوردهای بی بدیل نظام جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: امروز دشمنان با بهره گیری از ابزارهای رسانه ای به دنبال القای ناکارآمدی نظام اسلامی هستند و ما باید در این شرایط ضمن تبیین درست دستاوردهای نظام، امید را به جامعه تزریق کنیم. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات