۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۶۰۰۳۴۵
با ارسال نامه ای به مدیر حوزه های علمیه صورت گرفت؛

اعلام آمادگی طلاب زرندی و کوهبنانی برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب

اعلام آمادگی طلاب زرندی و کوهبنانی برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب
عضو مجمع نمایندگان طلاب از تدوین نامه ای خطاب به مدیر حوزه های علمیه با موضوع اعلام آمادگی طلاب زرندی و کوهبنانی برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب خبرداد.

حجت الاسلام مهدی جعفری استاد حوزه علمیه قم و نماینده طلاب شهرستان های کوهبنان و زرند در مجمع نمایندگان طلاب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از تدوین نامه ای خطاب به مدیر حوزه های علمیه در ارتباط با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خبرداد و گفت: ما در این نامه تأکید کرده ایم که طلاب این شهرستان از هیچ تلاشی در این عرصه دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: برپایی نظام اسلامی و حراست از آن در طول چهل سال توفیقی بزرگی بود که خداوند به ملت ایران عنایت فرمود؛ خدا را بر این توفیق بزرگ شکر گزاریم، خداوند را سپاس می گوییم که بر ما منت نهاد و از نعمت رهبری فرزانه و حکیم متنعم مان کرد.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به این که انقلاب با داشتن چنین رهبری هیچگاه شکست نمی خورد، عنوان کرد: ما رهبری بزرگ و غیور داریم که به رغم هیاهوی دشمنان، نه تنها این انقلاب را از گردنه های فتنه ها عبور داد و به چهل سالگی رساند، بلکه با معرفی عمر چهل ساله انقلاب به عنوان گام نخست، بر ادامه دار بودن توفیقات انقلاب اسلامی ایران تأکید ویژه فرمودند.

وی اضافه کرد: از این رو ما طلاب و روحانیان جوان و انقلابی شهرستان های زرند و کوهبنان برای شکر گزاری عملی این نعمت های بزرگ الهی، ضمن تأکید بر ضرورت اجرایی شدن فرامین امام خامنه ای در بیانیه گام دوم انقلاب، اعلام می داریم که از هرگونه تلاش و مساعدتی در این راستا، فروگذار نخواهیم کرد.

عضو مجمع نمایندگان طلاب تصریح کرد: امیدواریم با هدایت آن مرکز محترم و ایجاد همگرایی میان افراد و گروه های مختلف طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، زمینه ی مشارکت و هم افزایی حوزویان را در جهت اجرایی کردن اهداف بلند انقلاب اسلامی، شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با بیان این که این نامه به امضای غالب طلاب و فضلا و اساتید این دو شهرستان رسیده است، ابراز داشت: طلاب و فضلای زرندی و کوهبنانی هر دو هفته یک بار جمعه ها در مدرسه علمیه کرمانیها گرد هم می آیند و در مجلس وعظ و خطابه و مسائل مربوط به شهرستان شرکت می کنند که این مسأله نیز در بین طلاب مطرح و با استقبال پرشور آنها مواجه شد./1330/ج

ارسال نظرات