۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۶۰۰۳۷۱
حجت الاسلام شفیعی:

رسالت سنگین اجرای بیانیه گام دوم انقلاب بر دوش امت است

رسالت سنگین اجرای بیانیه گام دوم انقلاب بر دوش امت است
رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با بیان اینکه باید خطوط کلی را به ملت نشان داد، گفت: رسالت سنگین اجرای بیانیه گام دوم انقلاب بر دوش امت قرار دارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محسن شفیعی، رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان، شامگاه گذشته در جمع طلاب، اساتید و مدیران حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) آبادان با بیان اینکه از آغاز رهبری مقام معظم رهبری پس از ارتحال امام در طول سه دهه، پیمودن مجدد مسیر امام راحل به چشم می‌خورد، اظهار داشت: با مدیریت رهبر انقلاب و الطاف پروردگار از حوزه‌های سخت داخلی و خارجی عبور کردیم و معظم له در این سه دهه به خوبی در ایفای نقش امامت امت اسلام عمل کردند.

رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان، با اشاره به اشراف رهبر انقلاب بر گذر ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اگر انقلابی با عظمت انقلاب ما، دست رد به نظام سلطه زده و به صورت دشمن سیلی زده باشد، قطعا برای او نقشه‌ها و دسیسه‌ها ترتیب داده شود؛ از این رو در چنین مقطعی انقلاب اسلامی نیازمند توجه جدی است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه باید خطوط کلی را به ملت نشان داد، افزود: رهبر انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب را در راستای هشدارها، تذکر‌های لازم و ترسیم خطوط کلی و اساسی حرکت رو به جلو ارائه کرد که رسالت سنگین اجرای آن بر دوش امت قرار دارد.

حجت الاسلام شفیعی با اشاره به اینکه مأموریت امت پس از بیانیه گام دوم انقلاب آغاز می‌شود، عنوان کرد: آحاد جامعه بیانیه را راهنما و چراغ راه خود قرار دهند که در این میان نخبگان مسؤولیت دوچندانی خواهند داشت.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی واژه‌های امام و امت خلق شد که در این میان امام راحل پرچم را به دست گرفته و ملت ایران پشت سر وی حرکت کرد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات