۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۶۰۰۴۴۴

چند خبر کوتاه از خراسان جنوبی

چند خبر کوتاه از خراسان جنوبی
معرفی امام جمعه بشرویه، کارگاه فرقه شناسی در مدرسه علمیه خوسف و برپایی 100 پایگاه جشن نیکوکاری عناوین برخی از اخبار خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، در جلسه شورای اداری بشرویه از تلاش های 13 ساله حجت الاسلام محمد شمس الدین زاده امام جمعه قبلی این شهر قدردانی و حجت الاسلام سید محمد معلمی با حکمی سه ساله به امامت جمعه بشرویه منصوب شد.

کارگاه فرقه شناسی در مدرسه علمیه خوسف

کارگاه فرقه شناسی و مدعیان دروغین مهدویت در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) خوسف برگزار شد.

حجت الاسلام مقری، امام جمعه موقت خوسف در جمع طلاب، استادان و مربیان طرح صالحین شهرستان، با بیان این که منجی خواهی یک اصل مشترک در بین همه ادیان الهی و غیر الهی است و اختصاص به تشیع ندارد، افزود: امروز دنیا به سمت منجی خواهی پیش می رود و آمارهای موسسات پژوهشی بین المللی از جمله موسسه PEW به طور کامل این موضوع را نشان می دهد.

100 پایگاه جشن نیکوکاری در خوسف

مهران پور، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خوسف گفت: به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری حدود 100 پایگاه در مدارس، چهار پایگاه در میدان های شهر و روستاهای ماژان و خور و در روز جمعه نیز در مصلای نماز جمعه فعال و برای جمع آوری کمک های مردمی در شهرستان  اقدام شد.

کتابخانه فردوس  با 30 درصد پیشرفت

رئیس اداره کتابخانه های عمومی فردوس گفت: عملیات ساخت کتابخانه عمومی این شهر بهار شروع شد و با گذشت این مدت از سال 30 درصد پیشرفت دارد هر چند پروژه قرار بود در دو سال گذشته شروع شود اما با مشکلاتی مواجه شد.

ملیحه اسدی افزود: سال قبل این پروژه 800 میلیون تومان اعتبار داشت که از این میزان 398 میلیون تومان تخصیص یافت و امسال هم برای آن 410 میلیون تومان مصوب که تاکنون 100 میلیون تومان در قالب اوراق مشارکت تامین شده است.

وی، به قول بنیاد علمی آموزشی قلم چی به منظور تامین 750 میلیون تومان برای هزینه ساخت کتابخانه عمومی فردوس و برنامه ریزی برای تحقق تعهد بخش دولتی اشاره کرد و ادامه داد: نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه هم به منظور افزایش متراژ این کتابخانه، تامین 300 میلیون تومان را وعده داد که 150 میلیون تومان آن محقق شده است./9314/ت303/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات