۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۶۰۰۴۴۶
حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی:

مسؤولان قضایی نباید در برابر نفوذهای تمامیت خواه منفعل شوند

مسؤولان قضایی نباید در برابر نفوذهای تمامیت خواه منفعل شوند
نماینده خبرگان بر ضرورت برخورد قاطع با مفسدان از سوی رییس قوه قضاییه تأکید کرد و گفت: مسؤولان قضایی نباید در برابر نفوذهای تمامیت خواه منفعل شوند.

حجت الاسلام والمسلمین علی ملکوتی نماینده آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن آرزوی موفقیت برای آیت الله رئیسی در جایگاه ریاست قوه قضائیه گفت: آنچه را که لازمه تحول در قوه قضائیه است، رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب آیت الله رئیسی به عنوان رییس قوه قضائیه یادآور شده اند.

وی ادامه داد: اگر آیت الله رئیسی به توصیه های هشتگانه رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب ریاست قوه قضائیه توجه کرده و به آن ها عمل کند، بدون شک شاهد تحول در قوه قضائیه و آغازی پر قدرت خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی خاطرنشان کرد: انتظار ملت ایران از ریاست جدید قوه قضائیه این است که تحولات لازم در راستای کمال بیشتر نظام جمهوری اسلامی در باب قضا را محقق سازد.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه خدمات آیت الله آملی لاریجانی را در قوه قضائیه مورد توجه قرار داد و از برخورد با مفسدان اقتصادی تجلیل کرد و گفت: گرچه در زمینه قضا با مشکلات بسیاری مواجه هستیم، اما قوه قضائیه تا کنون با امکاناتی که در اختیار داشته است، به خوبی توانسته است برخی مسائل مربوط به این زمینه را حل کند.

وی بر ضرورت برخورد قاطع با مفسدان از سوی رییس جدید قوه قضائیه تأکید کرد و با بیان اینکه مسؤولان قضایی نباید در برابر نفوذهای تمامیت خواه منفعل شوند، عنوان داشت: باید دانست که قوای مختلف به ویژه قوه قضائیه همواره از سوی جریانات مختلفی همچون افراد صاحب نفوذ سیاسی، اجتماعی و اقتصادی تحت فشار قرار می گیرند، بنابراین مسؤولان قوه قضائیه نباید تحت تأثیر قرار گرفته و با آن ها با ملایمت برخورد داشته باشند، بلکه باید به صورت قاطع به پرونده هایشان رسیدگی کنند./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات