۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۶۰۰۵۳۴
مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تاکید کرد؛

لزوم استفاده از تجارب 40 ساله برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی

لزوم استفاده از تجارب 40 ساله برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی
حجت الاسلام نجفقلی‌زاده سرایی گفت: تجارب و دستاوردهای 40 ساله برای تحقق هر چه بیشتر آرمان‌های انقلاب اسلامی باید مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، اظهار کرد: اکنون که در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، مسؤولان و اقشار مختلف مردم با بهره‌گیری از تجارب و دستاوردهای عظیم 40 ساله، با تلاش و کارآمدی بیشتر برای تحقق کامل آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران نیز کماکان نباید حضور هوشیارانه و آمادگی در صحنه را از یاد ببرند چراکه «ان نصر الله قریب» شعار باطنی ما است، اضافه کرد: مقام معظم رهبری این نوید را بشارت داده‌اند که آمریکا این شیطان بزرگ و مصداق استکبار در حال افول بوده و محکوم به زوال از صحنه قدرت جهانی است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: تجربه‌ای که ملت بزرگ ایران اسلامی در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی کسب کرده، این است که وابستگی و اعتماد به آمریکا هیچ کمکی به ملت ما نمی‌کند.

حجت‌الاسلام نجفقلی‌زاده سرایی با اشاره به اینکه انرژی هسته‌ای، صنعت موشکی، FATF و CFT و همچنین پالرمو بهانه است، ادامه داد: دشمنان ایران و انقلاب با اسلام مشکل دارند و تا جایی که اسلام را از ما نگیرند ساکت نخواهند نشست که این هم خیالی باطل است.

وی اضافه کرد: مستکبران عالم باید بدانند که این واقعیت را در سیاست خارجی و بین‌المللی اعلام کرده‌ایم که درصدد گسترش نفوذ اسلام در جهان و کم کردن سلطه جهان‌خواران هستیم، بنابراین باید ریشه‌های فاسد صهیونیسم و سرمایه‌داری از جهان برچیده شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی اذعان کرد: با لطف و عنایت ذات اقدس الهی نظام‌هایی که بر پایه صهیونیسم و سرمایه‌داری هستند، نابود خواهند شد و نظام اسلامی در جهان ترویج پیدا می‌کند.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات