۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۶۰۰۵۳۸
امام جمعه امین شهر:

دولت برای اجرا کردن گام دوم انقلاب عزم جدی داشته باشد

دولت برای اجرا کردن گام دوم انقلاب عزم جدی داشته باشد
حجت الاسلام فلاحی با اشاره به اجرا کردن اقتصاد مقاومتی در کشور، گفت: دولت با اعتماد کردن به جوانان می تواند در اجرا کردن گام دوم انقلاب نقش بسزایی داشته باشد.
حجت الاسلام عباس فلاحی امام جمعه امین شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با کارنامه یک ساله دولت، گفت: مردم از دولت انتظار‌های بیشتری در حل مشکلات اقتصادی دارند که دولت نتوانست به خوبی مشکلات را حل کند.

وی افزود: شکت خوردن در برجام یکی دیگر از ناکارآمدی دولت در سال ۹۷ شمرده می‌شود، زیرا اجرای برجام لفزون بر این که به ضرر کشور بود، نتوانست مشکلات اقتصادی را حل کند.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به این که تورم روز به روز در سال ۹۷ بالا می‌رود، بیان داشت: دولت در کنترل قیمت‌ها و ثبات در بازار عملکرد خوبی را نداشت و باید در سال آینده برای ثبات بازار و کنترل تورم برنامه ریزی مناسبی را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: اجرا کردن اقتصاد مقاومتی فقط در دولت به شعار و گفت گو بود و عمل کردن به اقتصاد مقاومتی نیازمند عزم جدی از سوی مسؤولان است.

استاد حوزه علمیه با توجه به این که اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات از مشکلات داخلی بوده، ابراز داشت: توجه کردن به تولیدات داخلی و اعتماد نکردن به دشمن مهم‌ترین وظیفه دولت شمرده می‌شود.

وی بیان داشت: انتصاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به عنوان رییس قوه قضاییه را به فال نیک گرفته و ان شاءالله با مدیریت درست و با هماهنگی با سران قوه عدالت را در کشور اجرایی کند.

حجت الاسلام فلاحی با بیان این که مدیران ارشد نگاه درون زا داشته باشند، اظهار داشت: کنترل در واردات و صادرات یکی از ضعف‌های دولت در سال ۹۷ شمرده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جلوگیری قاچاق زمانی در کشور ایران اجرایی می‌شود که خود مسؤولان به دنبال قاچاق و گرانی در کشور نباشند و به تولیدات داخلی اعتقاد داشته باشند.

امام جمعه امین شهر با اشاره به این که اقتصاد بدون وابستگی یکی از دغدغه‌های رهبر انقلاب در کشور شمرده می‌شود، بیان داشت: مسؤولان برای اجرا کردن گام دوم انقلاب عزم جدی داشته باشند تا کشور روز به روز در حال پیشرفت باشد.

وی در پایان با توجه به این که امید دادن به مردم و اعتماد کردن به جوانان را مسؤولان دولت، اولویت اول خود قرار دهند، تصریح کرد: دولت با اعتماد کردن به جوانان و دل نبستن به غرب می توانند در اجرا کردن گام دوم انقلاب نقش بسزایی داشته باشد./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات