۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۶۰۰۵۴۰
صالحی:

دستاورد‌های جدید هسته‌ای در سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد

دستاورد‌های جدید هسته‌ای در سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد
صالحی گفت: دستاورد‌های جدیدی در سال ۹۸ به بهره‌برداری خواهد رسید که تمام این دستاورد‌ها به همت محققان ایرانی در سازمان انرژی اتمی به نتیجه رسیده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، علی‌اکبر صالحی در جشنواره بزرگ فرهنگی هنری شهرستان ساوجبلاغ استان البرز که در هشتگرد برگزار شد، فعالیت بچه های مسجد را زمینه رونق مساجد خواند و اظهار داشت: قشر جوان می‌توانند در راستای پیشرفت کشور مهمترین عامل باشند.

وی افزود: تفرقه در این شرایط برای ما سم است و باید امانتدار انقلاب باشیم و آن را به دست نسل‌های بعد برسانیم، چرا که اگر انقلاب نبود ما فاقد بال فرهنگ اصیل بودیم و به سمت پوچ‌‌گرایی می‌رفتیم.

رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد روحیه یأس در ملت ایران، اظهار کرد: ما قبول داریم مشکلات و ضعف‌هایی وجود دارد اما همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند این نظام اصلاح پذیر است و می‌توان اصلاح شد و کاستی ها را برطرف کرد.

صالحی با بیان اینکه ما هدف انقلابی خود را گم نکرده‌ایم، بیان کرد: دلیل این اتفاق این‌ است که بستر اسلامی داریم و شیوه حکمرانی ولایت فقیه موجب شده تا مسیر را گم نکنیم، اگر نعمت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه نبود ما سر از ناکجا آباد در می‌آوردیم، زیرا این انقلاب بود که بستر خوداتکایی را به وجود آورد و بیداری را برای ملت فراهم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما مسئولان باید خداوند بزرگ را به خاطر نعمت اسلام، داشتن جوانان برومند و خلاق ایرانی و خدمت به ملت ایران شاکر و سپاسگزار باشیم, تصریح کرد: ایران اسلامی به پاس رشادت ها و توانمندی های علمی فرزندان خود، سرپا است و فرزندان این مرز و بوم با وجود فشارها از تمام امتحان های تاریخی سربلند بیرون آمده اند.

به گفته صالحی، دستاوردهای جدیدی در سال 98 به بهره‌برداری خواهد رسید که تمام این دستاوردها به همت محققان ایرانی در سازمان انرژی اتمی به نتیجه رسیده است.

رییس سازمان انرژی اتمی کشور یادآور شد: ظرفیت های فرهنگی شهرستان ساوجبلاغ به خوبی نشان می‌دهد که این خطه با وجود وسعت و جمعیت کم، از تعداد قابل توجهی از علمای دین و متفکرین برخوردار بوده و علمای مجاهدی همچون شهید ثالث را به کشور ایران عزیزمان تقدیم کرده است.

صالحی افزود: شهدای این خطه پیشقراولانی بودند که مردم را به جهاد دعوت می‌کردند تا از کشور عزیزمان ایران دفاع کنند؛ باید در ارتباط با فرهنگ و هنر هرچه بیشتر کار کرد تا ساوجبلاغ جایگاه واقعی و پیشین خود را دوباره پیدا کند.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات