۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۶۰۰۵۴۱

مرکز فقهی قائم طلبه می پذیرد

مرکز فقهی قائم طلبه می پذیرد
مرکز فقهی قائم از میان برادران برای سطح عالی و درس خارج دانش پژوه می پذیرد.

حجت الاسلام حامد غلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر پذیرش مرکز فقهی قائم اظهار کرد: مرکز فقهی قائم از میان برادران طلبه برای سطح عالی و درس خارج دانش پژوه می پذیرد.

معاون آموزش مرکز فقهی قائم با اشاره به شرایط پذیرش سطح عالی مرکز فقهی قائم گفت: این مرکز از طریق آزمون کتبی مشترک مراکز و مدارس فقی حوزه علمیه دانش پژوه می پذیرد؛ بنابراین متقاضیان باید دارای شرایط بیان شده در دفترچه آزمون متمرکز مراکز فقهی باشند.

وی ادمه داد: طلاب علاقه مند به نام نویسی در درس خارج مرکز فقهی قائم پس از گذراندن مصاحبه شفاهی می توانند در دروس خارج شرکت کنند؛ مواد آزمون شفاهی نیز مکاسب و کفایه پایه های نهم و دهم حوزه علمیه است.

حجت الاسلام غلامی به مزایای تحصیل در مرکز فقهی قائم اشاره کرد و گفت: بهره مندی از اساتید فاضل، امکان تحصیل در دوره های سه، چهار و پنج ساله دوره تخصصی خارج، نظارت و مشاوره علمی برای فرد فرد طلاب، امکان انتخاب استاد از سوی طلاب در هر درس و فراگیری علوم قرآن و حدیث و رجال به صورت تخصصی از مزایای تحصیل در مرکز فقهی قائم است.

وی افزود: امکان بهره مندی از مشاوره در نگارش رساله علمی سطح سه و چهار، به کارگیری طلاب ممتاز در برنامه های علمی مرکز، توجه به رشد اخلاقی طلاب، برنامه های فرهنگی خانواده محور، دوره های آموزشی برای همسران طلاب و تأمین خوابگاه از جمله مزایای تحصیل در مرکز فقهی قائم به شمار می روند.

طلاب متقاضی به تحصیل در مرکز فقهی قائم جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 09102041039-32617367 تماس گیرند.

گفتنی است، برای دسترسی و مشاهده دفترچه راهنمای پذیرش آزمون متمرکز مدراس و مراکز فقهی اینجا مراجعه کنید./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات