۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۶۰۰۵۶۳
در سطح عالی و خارج؛

مدرسه امام کاظم دانش پژوه می پذیرد

مدرسه امام کاظم دانش پژوه می پذیرد
مدرسه تخصصی فقهی امام کاظم(ع) تحت اشراف حضرت آیت الله مکارم شیرازی از میان برادران در سطح عالی و خارج دانش پژوه می پذیرد.

حجت الاسلام رضا اسکندری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از پذیرش مرکز تخصصی امام کاظم(ع) خبر داد و گفت: مدرسه علمیه امام کاظم(ع) تحت اشراف حضرت آیت الله مکارم شیرازی از میان برادران برای سطح عالی و درس خارج دانش پژوه می پذیرد.

مسؤول برگزاری آزمون مدرسه تخصصی فقه امام کاظم(ع) با اشاره به شیوه پذیرش این مدرسه ابراز کرد: مدرسه تخصصی فقه امام‌ کاظم(ع) با هدف رفع اضطراب و اجتناب از آسیب‌ های آزمون ‌های کنکور گونه از روش های مختلف سنجش و شناسایی استعدادها در راستای مهارت های مورد نیاز طلبگی استفاده می کند.

وی ادامه داد: براساس این روش طلبه در آغاز نام نویسی یکی از روش های سنجش شامل ارائه پژوهش و مقاله، ارائه تدریس، ارائه مدارک کسب رتبه‌های برتر در جشنواره‌ها و همایش‌های معتبر علمی، ارائه مدارک کسب رتبه‌های برتر در المپیادها یا آزمون‌های معتبر حوزوی یا غیر حوزوی، ارائه معرفی نامه از مرکز امور نخبگان و استعداد‌های برتر حوزه‌های علمیه و شرکت در آزمون بر خط را انتخاب کنند که با انتخاب هر روش، موضوعی در اختیار آنها قرار داده می شود تا در زمینه آن استعداد خود را نشان دهند.

حجت الاسلام اسکندری خاطرنشان کرد: مدرسه تخصصی فقهی امام کاظم(ع) در تمامی مقاطع سطح عالی و درس خارج طلبه می پذیرد و شرط سنی نیز برای پذیرش در نظر گرفته نشده است.

وی با اشاره به شیوه و زمان نام نویسی در آزمون پذیرش مدرسه تخصصی فقهی امام کاظم(ع) گفت: طلاب علاقه مند به نام نویسی در این مدرسه می توانند تا 22 فروردین ماه به سامانه اینترنتی مدرسه امام کاظم(ع) به نشانی http://www.hosoon.ir/ مراجعه کنند.

گفتنی است، علاقه مندان برای دریافت دفترچه راهنمای پذیرش مدرسه تخصصی فقهی امام کاظم(ع) می توانند به اینجا مراجعه کنند./1324/ت302/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات