۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۶۰۰۶۴۱
حجت‌ الاسلام محمودی:

بخشی از مشکلات کشور به خاطر برخی مسؤولان نالایق است

بخشی از مشکلات کشور به خاطر برخی مسؤولان نالایق است
امام جمعه ورامین با بیان اینکه بخشی از مشکلات کشور به خاطر وجود مسؤولان نالایق است، گفت: تبعیت از ولایت فقیه رمز عبور از مشکلات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌ الاسلام محمودی امام‌جمعه ورامین، امروز در مراسمی که به مناسبت شهادت امام هادی(ع) در مسجد امام خمینی(ره) بازار برگزار شد، گفت: عالم دنیا مکان خریدوفروش است، در این بازار یکی سود می‌برد و دیگری متحمل زیان می‌شود، کسی در تجارت دنیا سود می‌برد که از سرمایه عمرش بهترین استفاده را ببرد.

وی افزود: در عالم دنیا عمر انسان به‌سرعت سپری می‌شود بنابراین انسان باید بداند که عمر خود را چگونه صرف می‌کند. انسان با توجه به احکام الهی می‌تواند در تجارت دنیا سود ببرد و این‌زمانی محقق می‌شود که اهل مراقبه و محاسبه باشد.

حجت الاسلام محمودی بابیان اینکه دنیا محضر خداوند است و اگر کسی این مهم را باور داشته باشد از گناه و معصیت اجتناب می‌کند، عنوان کرد: قبل از این‌که به‌حساب انسان رسیدگی کنند انسان باید خود به‌حسابش رسیدگی کند.

امام‌جمعه ورامین با تأکید بر اینکه انسان نباید با افراد منحرف هم‌نشینی کند، اظهار داشت: امروز منحرفان عالم با ابزارهای گوناگون رسانه‌ای در راستای دین زدایی با شعار آزادی به تولید فیلم‌ها و برنامه‌های مبتذل به صورت رایگان در اختیار جوامع اسلامی قرار می‌دهند تا جوانان را به انحراف و بی‌بندوباری سوق دهند، اینان در اصل با شعار آزادی، آزادی را دربند کشیده‌اند.

وی افزود: اگر در جوامع غربی کسی بخواهد از برنامه‌های ماهواره‌ای استفاده کند به میزان مصرفی که دارد باید هزینه هنگفت پرداخت کند درحالی‌که همان برنامه‌ها به‌صورت رایگان به جامعه اسلامی تزریق می‌شود تا کشورهای اسلامی دچار انحطاط شوند؛ مردم انقلابی ایران ملتی عاشورایی و فاطمی هستند و دشمنان باید بدانند که این ملت اجازه نفوذ به آنان را نمی‌دهند.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: دشمنان امروز با الگوسازی غربی در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای درصددند جوانان ما را از فرهنگ اصیل اسلامی جدا کنند و بر کشور مسلط شوند درحالی‌که نمی‌دانند الگوی جوانان ما امام حسین(ع) و حضرت زهرا(س) است.

امام‌جمعه ورامین صراط مستقیم را تبعیت از ولایت دانست و گفت: ولایتمداری رمز نجات از دام‌ها و هجمه‌های دشمنان است، امروز دنیا مات و مبهوت سیاست‌ها و نحوه مدیریت رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: در دوران طاغوت شاه این مملکت مانند برده‌ای در برابر اسرائیل و آمریکا سر خم می‌کرد و امروز پوتین مترجم استخدام می‌کند تا به‌سرعت سخنان رهبری را برای او ترجمه کند، سپس می‌گوید رهبر ایران دروغ نمی‌گوید، تکراری سخن به زبان جاری نمی‌کند، هر چه می‌گوید در محاسبات دنیا تأثیرگذار است و هر آنچه گفته محقق شده و اتفاق افتاده است؛ این ولایت فقیه است.

حجت الاسلام محمودی اضافه کرد: امروز با رهبری ایشان است که ما می بینیم مرزهای اعتقادی به اروپا و آمریکا کشیده شده است این قدرت ولایت فقیه است در حالی که ترامپ شبانه به ملاقات حیدر العبادی می‌رود و نمی‌تواند او را ملاقات کند و می‌گوید 7 تریلیون دلار خرج کردیم که شبانه بیاییم و شبانه برگردیم، درحالی‌که امروز حاج قاسم سلیمانی پشت ماشین خود می‌نشیند و تا مرزهای اسرائیل پیش می‌رود؛ آیا این اقتدار نیست؟ عزت ولایت‌فقیه نیست؟

استاد حوزه علمیه در پایان خاطرنشان کرد: دشمن بیکار نیست و از نفوذی‌های خود در داخل کشور استفاده می‌کند و متأسفانه برخی افراد نالایق نیز با گرفتن پست مسؤولیت جامعه را گرفتار کردند اما باید ملت ایران بدانند تنها راه نجات از مشکلات کنونی تبعیت از هدایت‌های داهیانه رهبری است./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات