۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۶۰۰۶۴۹
معاون امور طلاب کرمان:

اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی است

اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی است
حجت الاسلام زمزم زاده با اشاره به این که اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی است، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی در سال ۹۷ از سوی دولت فقط در حد شعار و گفت و گو بود.
حجت الاسلام روح الله زمزم زاده معاون امور طلاب استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: دولت تمام تلاش خود را برای کنترل تورم و مقاومت در برابر تحریم انجام داد.
 
وی افزود: دولت در سال ۹۷ کارنامه مورد قبولی را ندارد، زیرا بی ثباتی در بازار، ایجاد فاصله طبقاتی و بیشتر شدن گرانی از کارنامه دولت تدبیر و امید شمرده می‌شود.
 
حجت الاسلام زمزم زاده با اشاره به این که وظیفه دولت تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است، اظهار داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی در سال ۹۷ از سوی دولت فقط در حد شعار و گفت و گو بود.
 
وی بیان کرد: بدعهدی دشمنانی همچون آمریکا برای تمام مردم جهان معلوم شده است و دولت باید بداند که اعتماد کردن به دشمن نمی‌تواند به پیشرفت کشور کمک کند.
 
معاون امور طلاب استان کرمان با بیان این که مجلس در پیشرفت کشور نقش اساسی دارد، خاطرنشان کرد: برجام و تعهدات اروپا و اعتماد کردن به دشمن از ضعف‌های دولت تدبیر و امید بوده و دولت زمانی می‌تواند مردم را راضی کند که به تولیدات داخلی اهمیت دهد.
 
وی تصریح کرد: وظیفه قانونی و شرعی دولت بوده که در اجرا کردن بیانیه رهبری در کشور، گام بردارد که اعتماد کردن به جوانان انقلابی و باتجربه از مهم‌ترین نکته‌های بیانیه رهبری انقلاب است.
 
وی در پایان با اشاره به این که اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی است، بیان داشت: دولت برای کاهش گرانی و ثبات در بازار برنامه ریزی کند تا بتواند رضایت مردم را جلب کند./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات