۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۶۰۰۶۵۳
استاد حوزه علمیه:

مسؤولان به جوانان انقلابی و با تجربه اعتماد کنند

مسؤولان به جوانان انقلابی و با تجربه اعتماد کنند
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: اعتماد کردن به جوانان از سوی مسؤولان از مهم ترین نکته های بیانیه رهبری در گام دوم انقلاب است.
حجت الاسلام والمسلمین احمد شیخ بهایی استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با کارنامه یک ساله دولت، گفت: تلاش برای کنترل تحریم‌ و تورم از سوی دولت در سال ۹۷ را باید قدر بدانیم.
 
وی افزود: مقاومت در مقابل تحریم و تلاش برای شکست دادن دشمن در مذاکرات و گفت و گو از کار‌هایی بود که دولت به خوبی انجام داد، اما دشمنانی همچون آمریکا پای قول‌های خود نایستادند.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به این که دولت باید بداند که آمریکا دشمن درجه یک کشور ایران شناخته می‌شود و به دنبال نابودی کشور ایران و نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: دشمنان از بیداری مردم و اسلام در منطقه هراس دارند.
 
وی ابراز داشت: دولت تمام تلاش و سعی خود را در جهت رفع تحریم‌ها انجام داد، اما اعتماد کردن به دشمن و این که تمام نگاه انسان به بیرون از مرز‌ها باشد، کاری اشتباه است.
 
استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان با بیان این که تورم و بی ثباتی بازار ایران روز به روز بیشتر می‌شود، خاطرنشان کرد: دولت باید برای ثبات بازار و کنترل قیمت برنامه ریزی کند.
 
وی با اشاره به این که بدعهدی آمریکا برای تمام جهانیان معلوم شده است، اظهار داشت: نا امید کردن دشمن در سال ۹۷ با برگزاری راهپیمایی‌ها یکی از بزرگترین افتخارات مردم ایران است که توانستند به خوبی با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن از ملت و نظام جمهوری اسلامی دفاع کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی تصریح کرد: جوانان به بیانیه گام دوم انقلاب اهمیت دهند، زیرا خطاب قرار دادن جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبری از مهم‌ترین نکته‌های این بیانیه شمرده می‌شود.
 
وی با توجه به این که در مرحله اول دولت باید بیانیه گام دوم انقلاب را مطالعه کند و اعتقاد داشته باشد، اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب، طرح کلی است که هر وزیری با خواندن آن می‌تواند برای پیشرفت کشور گام بردارد.
 
استاد حوزه علمیه در پایان با بیان این که سال ۹۸ سال فریب دشمن است، خاطرنشان کرد: هوشیاری و بصیرت را دولت باید در کابینه خود بیشتر کند، زیرا دشمنان به دنبال نفوذ و از بین بردن وحدت بین مردم و مسؤولان است./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات