۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۶۰۰۷۰۴
با حضور رییس دفتر رهبر انقلاب؛

رییس جدید قوه قضائیه معارفه شد

رییس جدید قوه قضائیه معارفه شد
مراسم تکریم و معارفه آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان رییس جدید قوه قضائیه با حضور رییس دفتر رهبر انقلاب و شخصیت های کشوری و لشکری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم تکریم و معارفه آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان رییس جدید قوه قضائیه امروز با حضور رییس دفتر رهبر انقلاب و شخصیت های کشوری و لشکری برگزار شد.

در این مراسم آیت الله جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری، سردار جعفری فرمانده کل سپاه، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، آیت الله موحدی کرمانی نایب رییس مجلس خبرگان و جمعی دیگر از مسؤولان کشور حضور داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی رییس دفتر رهبر معظم انقلاب پیام انتصاب ریییس جدید دستگاه قضا توسط رهبر انقلاب را قرائت و حکم انتصاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه از سوی حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی را به وی اهدا کرد.

در ادامه مراسم آیت الله رئیسی صمیمانه از حسن اعتماد رهبر انقلاب تقدیر و تشکر کرد و گفت: تمام تلاشم آن است که از ظرفیت فعلی و بالقوه در قوه قضاییه در جهت کاهش این آلام و مشکلات، احقاق حقوق مردم، اجرای عدالت و آنچه مورد خواست مردم عزیز است، استفاده کنم.

آیت الله آملی لاریجانی رییس سابق دستگاه قضا نیز با ارائه گزارشی از فعالیت های قوه قضائیه در دهه گذشته، از عنایات رهبر انقلاب به دستگاه قضا و همکاران خود در قوه قضائیه تقدیر و تشکر کرد.

محمد قمین
ارسال نظرات