۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۶۰۰۷۱۲
حجت الاسلام سلیمی:

برخی نمایندگان به جای آدرس غلط دادن به قواعد نظام پایبند باشند

برخی نمایندگان به جای آدرس غلط دادن به قواعد نظام پایبند باشند
عضو فراکسیون روحانیت مجلس با انتقاد از حمایت برخی نمایندگان از فتنه گران گفت: یه مردم آدرس غلط ندهید و به قواعد نظام پایبند باشید و اجازه یارگیری به نفوذی ها ندهید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه بیستم اسفندماه سال 97 در صحن علنی پارلمان اظهار داشت: موضع ما باید نسبت به کسانی که قرآن کریم و عکس حضرت امام خمینی(ره) را آتش زدند، مشخص باشد. همچنینئ باید موضعمان را در قبال کسانی که شعار «نه غزه نه لبنان» سر دادند و اصل نظام را نیز نشانه رفتند مشخص کنیم.

وی ادامه داد: باید در مجلس شورای اسلامی اولویت‌بندی کنیم. در شرایطی که مردم با مشکلات مواجه هستند و برای تهیه یک کیلو گوشت باید ساعتها در صف بمانند، در مجلس شورای اسلامی مسائلی در مورد حمایت از فتنه مطرح می‌شود.

عضو فراکسیون روحانیت پارلمان تصریح کرد: به مردم آدرس غلط ندهید و به قواعد نظام پایبند باشید و اجازه یارگیری به نفوذی ها ندهید مگر مستند ایستگاه پایانی دروغ را ندیدید. باید دید چه کسانی از آن ها دفاع می کردند و نباید موضوع خانمی که تخلف 6 میلیاردی کرده و همچنین موضوع جیسون رضاییان فراموش شود.

حجت الاسلام سلیمی در پایان گفت: موضوع فتنه پر بسامدترین واژه در کلام رهبر انقلاب بوده است و این مساله تنها «فتنه نمایی» ساده نبود. به همین دلیل نیز ما به عنوان یک حقیقت با این مساله و فتنه گران مخالف هستیم./856/پ202/ق

ارسال نظرات