۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۶۰۰۷۳۲
ابدالی پور مطرح کرد؛

فعالیت بیش از 390 کانون فرهنگی هنری مساجد در لرستان

فعالیت بیش از 390 کانون فرهنگی هنری مساجد در لرستان
سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان گفت: 394 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان با حضور بیش از 20 هزار نفر فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد ابدالی پور، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، ظهر امروز در همایش گرامیداشت سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان بروجرد گفت: مهم ترین رویکرد کانون مساجد جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است.

وی با اشاره به توطئه های دشمن و هدف قرار دادن نسل جوان و نوجوان افزود: جذب این قشر و بصیرت بخشی راه مقابله با دسیسه های دشمن و جلوگیری از رواج آسیب ها است.

ابدالی پور به برنامه های اجرایی کانون مساجد در طول سال اشاره کرد و گفت: این برنامه ها با هدف توسعه برنامه های فرهنگی هنری و آموزشی مسجد محور و احیای کارکردهای مساجد برگزار می شوند.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان در ادامه با بیان اینکه 394 کانون مساجد در استان فعالیت دارند، عنوان داشت: بیش از 20 هزار نفر عضو این کانون ها هستند.

وی یادآور شد: در کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افراد از سن هفت تا 49 سال عضو هستند و در سامانه بچه های مساجد، عضویت آنان به ثبت رسیده است.

ابدالی پور از تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان و هنرمندان مسجدی خبر داد و گفت: این طرح با هدف شناسایی استعدادها، پرورش و تربیت هنرمندان و نخبگان متعهد اجرایی شده است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات