۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۶۰۰۷۳۳
معاون فرهنگی اوقاف لرستان خبر داد؛

برگزاری یادواره شهدا در بقاع متبرکه

برگزاری یادواره شهدا در بقاع متبرکه
معاون فرهنگی اوقاف لرستان گفت: به مناسبت روز شهید یادواره شهدا در بقاع متبرکه لرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان، ظهر امروز در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقای انقلاب است.

حجت الاسلام عباس زاده با گرامیداشت روز شهید یادآور شد: ۲۲ اسفندماه همزمان با تأسیس بنیاد شهید در سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی(ره) روز شهید نام ‌گذاری شده است.

وی بر ضرورت ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و افزود: برگزاری یادواره های شهدا فرصتی مناسب برای نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه بین نسل جوان است.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان با گرامیداشت روز شهید خاطرنشان کرد: یادواره شهدا در بقاع متبرکه لرستان و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۲۶ شهید در امامزاده جعفر(ع) بروجرد مدفون هستند، افزود: یادواره شهدای مدفون در امامزادگان، روز شهید و به صورت ویژه در امامزاده جعفر(ع) بروجرد برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عباس زاده اظهار داشت: در روز شهید در دیگر امام زادگاه استان نیز برنامه‌های شاخصی برگزار می‌شود و مبلغان در این مراسم حضوری چشمگیر دارند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات