۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۶۰۰۷۴۵
مسؤول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی مطرح کرد؛

لبیک طلاب و جوانان خراسان شمالی به بیانیه گام دوم انقلاب

لبیک طلاب و جوانان خراسان شمالی به بیانیه گام دوم انقلاب
مسؤول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: همایش «گام دوم در عصر جدید» با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب و لبیک‌گویی به این بیانیه در بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان، مسؤول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی، امروز در همایش «گام دوم در عصر جدید» در بجنورد، اظهار کرد: این همایش با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب و با حضور جوانانی از اقشار مختلف استان خراسان شمالی در بجنورد اجرایی شد.

وی افزود: همایش مزبور به همت دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، حوزه علمیه، سپاه حضرت جوادالائمه (ع) و سایر نهادهای فرهنگی و مذهبی استان در راستای لبیک و اعلام حمایت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب برنامه‌ریزی شد.

حجت‌الاسلام مهرپویان که مسؤول نمایندگی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در خراسان شمالی هم هست، با اشاره به بیان نظرات و ایده‌های جوانان در عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب در همایش «گام دوم در عصر جدید»، اضافه کرد: بر این اساس همایش مزبور با محوریت حضور جوانان، طلاب، دانشجویان، دانش آموزان و با حضور ائمه جمعه و جماعات و مسؤولان استانی برگزار شد.

وی ادامه داد: در همایش «گام دوم در عصر جدید» پنج نفر از جوانان به نمایندگی از اقشار مختلف جامعه جوان استان به بیان نظرات و پیشنهادهای خود در راستای چگونگی اجرایی شدن این بیانیه در استان پرداختند.

حجت‌الاسلام مهرپویان گفت: مرثیه‌خوانی و مداحی، سخنرانی ولی‌الله حیاتی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی و حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد و ... برخی از بخش‌های این همایش بود.

وی افزود: در همایش «گام دوم در عصر جدید» حجت‌الاسلام محسن طهماسبی به‌عنوان نماینده طلاب و روحانیان استان به بیان نظرات و پیشنهادات حوزویان در راستای چگونگی اجرایی کردن مفاد این بیانیه مهم و راهبردی پرداخت./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات