۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۶۰۰۷۶۳

گزارشی از پروژه جدید رژیم صهیونیستی برای نفوذ در ایران

گزارشی از پروژه جدید رژیم صهیونیستی برای نفوذ در ایران
رژیم صهیونیستی به بهانه شناسایی میراث و فرهنگ یهودیان، پروژه جدیدی را برای نفوذ در ایران راه‌اندازی کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، بعد از شکست پروژه‌هایی همچون ایجاد حساب‌های کاربری در شبکه‌های اجتماعی به زبان فارسی و انتشار پیام‌های متعدد در این شبکه‌ها از سوی وزارت خارجه و دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی و ناکارآمد ماندن آنها برای جذب مخاطبان داخل ایران، اکنون این رژیم برنامه جدیدی را برای نفوذ آغاز کرده است.

در همین رابطه وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی در توئیتر اعلام کرد: اسرائیل تصمیم به برپایی بنیاد ملی مطالعات در حوزه میراث و فرهنگ یهودیان ایران و کشورهای عربی را گرفته است. نخست وزیر نتانیاهو دراین‌باره گفت: وقت آن رسیده که این میراث باشکوه در حوزه مطالعات و آموزش نیز به جایگاه شایسته خود برسد.

یادآور می‌شود در ماه‌های گذشته نتانیاهو با انتشار پیام‌هایی برای مردم ایران برای مثال در مورد مشکل کم آبی سعی کرده بود خود را به مردم ایران نزدیک کند.

به گزارش مهر، در تاریخ ایران نمی‌توان دشمنی را کینه‌توزتر از رژیم صهیونیستی یافت. برای درک خصومت صهیونیست‌ها با ایران نیاز چندانی به مرور تاریخ نیست چون این رژیم جعلی برای هر روز خود برنامه‌ای ویژه در دشمنی با ایرانیان دارد.

از هزینه‌های هنگفت سالانه در آمریکا و برگزاری نشست‌های سالانه از سوی لابی «آیپک» که عمده برنامه‌های آن بر ارائه گزارش‌های دروغ از ایران و تحریک سیاست گذاران آمریکایی علیه تهران متمرکز است تا رایزنی‌های گسترده مقامات تل آویو با مقامات کشورهای مختلف جهان برای تشدید فشارها بر ایران، فقط گوشه‌ای کوچک از دشمنی‌های رژیم اسرائیل با ایران است.

ترور دانشمندان ایرانی در سال‌های اخیر، تلاش بی وقفه برای به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته‌ای و شکست برجام، تحریک جامعه بین الملل در مورد توان دفاعی ایران، حمله به مستشاران ایرانی حاضر در سوریه، تربیت جاسوس‌های ویژه برای انجام عملیات در داخل ایران، حمله سایبری به تأسیسات ایران در سال‌های گذشته و … مواردی دیگر از خصومت رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی هستند.

در این میان اما شیرین کاری‌های نتانیاهو که با هدف تشدید فشارها بر ایران انجام می‌شود را نباید نادیده گرفت. استفاده از فرصت سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد برای تحریک کشورها علیه ایران با استفاده از وسایلی همچون نقاشی‌های کودکانه و آهن پاره، اقدامی است که نخست وزیر صهیونیست‌ها هر ساله در حال انجام آن است.

در این میان و در اوج دشمنی با ایران اما به یکباره نتانیاهو مهربان شده و تلاش می‌کند تا خود را به عنوان منجی و حل کننده مشکلات مردم ایران از جمله مشکل کم آبی معرفی کند.

نکته قابل تأمل در خصوص اقداماتی از این دست آن است که نتانیاهو به طور مرتب از دوستی با مردم ایران سخن می‌گوید و حال آنکه به این موضوع اشاره نمی‌کند که مجموع اقدامات وی و سایر صهیونیست‌ها در سال‌های گذشته چه وضعیتی را برای مردم ایران رقم زده بود.

نمی‌توان نقش رژیم صهیونیستی را در تصویب قطعنامه‌های ضد ایرانی در شورای امنیت سازمان ملل و اعمال تحریم‌های بین‌المللی علیه تهران نادیده گرفت و یا حتی آن را کم رنگ کرد از همین رو آن طور که این پیام ویدئویی نشان می‌دهد حربه جدید نتانیاهو علیه ایران این بار بر ایجاد تفرقه میان ملت و حکومت متمرکز شده است./847/ب101/ف

منبع: مهر

ارسال نظرات