۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۶۰۰۷۷۰
مدیر آموزش مرکز تحقیقات زن و خانواده خبر داد؛

راه‌اندازی سطح سه رشته مطالعات اسلامی زنان

راه‌اندازی سطح سه رشته مطالعات اسلامی زنان
حجت‌الاسلام نادری آخرین فرصت نام نویسی در سطح سه رشته مطالعات اسلامی زنان را 25 اسفندماه اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین نادری با اشاره به راه‌اندازی سطح سه رشته مطالعات اسلامی زنان در سال تحصیلی 1398-99 بیان کرد: فرصت ثبت‌نام در این رشته از تاریخ 7 اسفند تا 25 اسفند ماه 1398 بوده و متقاضیان می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به آدرس http://paziresh.whc.ir ثبت‌نام کنند.

مدیر آموزش مرکز تحقیقات زن و خانواده افزود: امکان خرید کارت و ثبت‌نام از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و همچنین در مدارس علمیه از طریق سامانه پذیرش در این مدت تعیین شده وجود خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: آموزش در محیط پژوهشی، استفاده از ظرفیت استادان برتر مطالعات جنسیت و خانواده و برگزاری کارگاه‌های مهارتی آموزشی و پژوهشی، میز پژوهشی، نشست‌های علمی، مشاوره‌های تخصصی و نیز اولویت پذیرش در سطح چهار مرکز تحقیقات زن و خانواده از مزایای این دوره است.

مدیر آموزش مرکز تحقیقات زن و خانواده بیان کرد: این دوره به صورت حضوری برگزار شده و فارغ‌التحصیلان سطح2 حوزه و دارندگان مدرک کارشناسی مدرسه عالی شهید مطهری، دانشگاه امام صادق(ع) و جامعه المصطفی العالمیه در رشته‌های همسو با معدل 14 نیز مجاز به ثبت نام در این مقطع تحصیلی هستند.

گفتنی است؛ فایل(PDF)  دفترچه راهنمای پذیرش به‌همراه جدول زمان‌بندی، فهرست مدارس و رشته محل‌ها، از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به آدرس http://paziresh.whc.ir قابل دریافت است./876/ج

مهدی شاهی
ارسال نظرات